خانه / اخبار ساری / انتفاد از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران مازندران نسبت به انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس

انتفاد از بی تفاوتی برخی از خبرنگاران مازندران نسبت به انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس

خبرنگاران باید در انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا بیشتر تلاش کنند

به گزارش ساری فردا، عبدالهمدی حق شناس مسیول سازمان بسیج رسانه مازندران :به بی تفاوتی برخی از خبرنگاران نسبت به انعکاس دستاوردهای جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان انتقاد کرد و گفت: بی توجهی در انعکاس دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس بی توجهی به هویت ملی یک ملت است.

وی افزود :با توجه به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، تنها قلم است که می‌تواند ارزش از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا را در دوران دفاع مقدس نشان دهد.

حق‌شناس: با بیان اینکه رسانه تنها ابزاری است که می تواند زبان گویای ایثار و شهادت مردم ایران باشد، اظهار کرد: امروز با حضور نویسندگان، روزنامه نگاران و خبرنگاران انقلابی می توانیم محتوای مناسب و درخور توجهی جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

مسیول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: متاسفانه شاهد هستیم برخی از اصحاب رسانه نسبت به اهمیت دستاوردهای جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدا بی تفاوت هستند.

وی : با تاکید بر اینکه بی تفاوتی نسبت به جنگ تحمیلی بی تفاوتی نسبت به هویت ملی ایران است، افزود: هیچ خبرنگار و روزنامه نگار آزاده ای در دنیا نیست که نسبت به دستاوردهای مقاومت مردمش در برابر تجاوز بی تفاوت باشد.

انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *