آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری /  ارسال بیش از۵۰۰ اثر به نخستین جشنواره عکس «برای کشورم ایران» در مازندران / ۸ اثر برگزیده شد.

 ارسال بیش از۵۰۰ اثر به نخستین جشنواره عکس «برای کشورم ایران» در مازندران / ۸ اثر برگزیده شد.

۵۰۰ اثر به دبیر خانه نخستین جشنواره عکس ویژه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۴۰۱ ارسال شد.

به گزارش ساری فردا، مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران اظهار کرد : بیش از ۵۰۰ اثر از مناطق مختلف استان به دبیرخانه نخستین جشنواره عکاسی «برای کشورم ایران» ویژه چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ارسال شده است.

وی با اشاره به: استقبال خوب عکاسان این استان برای شرکت در مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران»، اظهار کرد: فراخوان این رویداد فرهنگی – هنری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۰ بهمن امسال از طریق فضای مجازی و رسانه‌های استان، منتشر شد.

معصومی گفت: ۵۰ هنرمند عکاس از مناطق مختلف استان، از رامسر و تنکابن تا ساری، بهترین تصاویر خود را در بخش‌های حرفه‌ای و عکس موبایلی، به دبیرخانه ارسال کردند.

رییس حوزه هنری مازندران اعلام کرد: پس از داوری نهایی آثار، ۸ اثر جز.و برترین‌ها قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: «ابراهیم فلاح»، «داریوش منصوری»، «حوا احمدی»، «مانیلی کلاکی» و «مهدی رجب‌پور» در بخش مجموعه عکس حرفه‌ای و «علیرضا حیدری فرد»، «شهلا فرهادی فر» و «امیرحسین عالیشاه» در بخش عکس موبایلی حائز رتبه‌های برتر شدند.

معصومی : درباره جوایز این رویداد فرهنگی و هنری بیان کرد: به نفرات برتر در بخش عکاسی حرفه‌ای، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به نفرات برتر بخش عکاسی موبایلی نیز ۷۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

این مسئول : زمان تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر را پیش از سال جدید اعلام کرد و گفت: مسابقه عکاسی «برای کشورم ایران» به همت حوزه هنری، کانون خدمت رضوی و خانه عکاسان حوزه هنری مازندران برگزار شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *