خانه / اخبار ساری / آغاز ایجاد زیر ساخت تلفن همراه و اینترنت در روستا های گلوگاه

آغاز ایجاد زیر ساخت تلفن همراه و اینترنت در روستا های گلوگاه

عملیات اجرایی تقویت زیرساخت پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای گلوگاه آغاز شد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران: ایجاد زیر ساخت پوشش تلفن همراه در مسیر جاده جنگلی گلوگاه – نیالا و تقویت بستر اینترنت در روستاهای کوهستانی و بالادست و اینترنت پرسرعت برای روستاها از مصوبات سفر استاندار به این شهرستان بود که عملیات اجرایی آن به فاصله کمتر از ۲۰ روز از این سفر آغاز شد. ‎

سفر یک روزه استاندار به شهرستان گلوگاه در ششم خرداد ماه،۴۰ مصوبه برای رفع مشکلات این شهرستان به همراه داشت که ایجاد زیر ساخت پوشش تلفن همراه در مسیر جاده جنگلی گلوگاه – نیالا و تقویت بستر اینترنت در روستاهای کوهستانی و بالادست و اینترنت پرسرعت برای روستاهای کلکت، دهی و لتکومه و بارکلا از طریق اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از جمله این مصوبات بود.

عملیات اجرایی نصب و راه اندازی سایت جدید در ارتفاعات روستای یانه سر به فاصله کمتر از ۲۰ روز از این سفر آغازشد و به گفته ی مدیر کل ارتباطات مازندران، حداکثر تا ۲ ماه آینده این دکل دراین منطقه مستقر و مشکل اهالی این روستاها رفع می شود.

داوودی فرماندار شهرستان گلوگاه در آیین کلنگ زنی این سایت جدید به منظور پوشش روستاهای شهرستان گلوگاه از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت راه اندازی این سایت خبر داد و افزود: امروز نتایج سفر استاندار مازندران به شهرستان گلوگاه، یکی پس از دیگری برای مردم شریف این دیار نمایان می شود.

این مراسم با حضور فرماندار گلوگاه، فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه، مدیر ایرانسل منطقه شمال, مدیران شهرستانی و اهالی روستاهای منطقه برگزار شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد

نوری؛ استاندار مازندران:مازندران، سهم بالایی در دفاع از امنیت کشور دارد / مازندران یکپارچه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *