خانه / اخبار ساری / استقبال از رویداد ۲۲ ۲۰ با پاکستازی و زیبا سازی ساری

استقبال از رویداد ۲۲ ۲۰ با پاکستازی و زیبا سازی ساری

برای استقبال از رویداد بزرگ، ۲۲ ۲۰ باید حریم راه ها و جاده های شهرهای استان به ویژه ساری به عنوان میزبان این رویداد بزرگ از زباله پاکسازی و زیبا سازی شوند و با آمادگی کامل پذیرای گردشگران خارجی و داخلی باشیم.

به گزارش : ساری فردا، عباسعلی رضایی، فرماندار مرکز استان ساری در نشست پاکسازی حریم راه و معابر شهرستان ساری که با حضور جواد طالبی شهردار ساری، معاونان فرماندار و شهردار ، بخشداران و شهرداران ششگانه شهرستان ساری و شهرداران مناطق چهارگانه ساری در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد گفت: با توجه به تاکید حسینی پور نوری استاندار جدید مازندران، بر پاکسازی معابر و حریم راه های شهرستان های مازندران از زباله و نیز زیبا سازی معابر و جاده‌ های ساری به عنوان میزبان رویداد بزرگ گردشگری ۲۰۲۲ این موضوع باید در اولویت فعالیت های شهرداران قرار گیرد .

وی: با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود، تعهد بیشتری داشته باشند و این موضوع، جمع‌آوری زباله و پاکسازی راه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: محورها باید بدون زباله باشد تا گردشگران و رهگذران با خاطری آسوده در محورهای مواصلاتی توقف کنند و زباله مانعی برای توقف نباشد.

رضایی اظهار کرد : مهرماه سال آینده رویداد بزرگ ۲۰۲۲ را در پیش داریم و باید بستر مناسب برای برگزاری این رویداد فراهم شود.

فرماندار مرکز استان ، از شهرداری‌های پنجگانه شهرستان ساری، دهیاری‌ها و بخشداران خواست و بر جمع‌آوری زباله به شکل متوازن نیز تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دست پاکبانان شهرداری را می‌بوسم، زحمات این قشر در سطح شهر کاملا مشهود است.
فرماندار ساری گفت: کم‌کاری در حوزه توجه به زیباسازی منظر و پاکیزگی شهری از سوی هیچ دستگاه و نهادی پذیرفته نمی شود.

جواد طالبی شهردار مرکز استان ساری در این نشست اظهار کرد: شهرداری ساری در زمینه جمع‌آوری زباله و توجه به زیبایی حریم شهر ساری با همه ی توان پای کار است و نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود اقدام می‌کند.

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری ساری در همه ی ساعات شبانه‌روز، مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

طالبی: با اشاره به برگزاری رویداد ۲۰۲۲ در سال آینده، گفت : اگرچه در حال بسترسازی برای برگزاری این رویداد بزرگ هستیم اما لازم است سایر دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: در شهرداری ساری به دور از شعار زدگی، به دنبال شهری زیبا با معابر و جاده‌های چشم‌نواز هستیم و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *