خانه / اخبار ساری / استقبال از رویداد ۲۲ ۲۰ با پاکستازی و زیبا سازی ساری

استقبال از رویداد ۲۲ ۲۰ با پاکستازی و زیبا سازی ساری

برای استقبال از رویداد بزرگ، ۲۲ ۲۰ باید حریم راه ها و جاده های شهرهای استان به ویژه ساری به عنوان میزبان این رویداد بزرگ از زباله پاکسازی و زیبا سازی شوند و با آمادگی کامل پذیرای گردشگران خارجی و داخلی باشیم.

به گزارش : ساری فردا، عباسعلی رضایی، فرماندار مرکز استان ساری در نشست پاکسازی حریم راه و معابر شهرستان ساری که با حضور جواد طالبی شهردار ساری، معاونان فرماندار و شهردار ، بخشداران و شهرداران ششگانه شهرستان ساری و شهرداران مناطق چهارگانه ساری در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد گفت: با توجه به تاکید حسینی پور نوری استاندار جدید مازندران، بر پاکسازی معابر و حریم راه های شهرستان های مازندران از زباله و نیز زیبا سازی معابر و جاده‌ های ساری به عنوان میزبان رویداد بزرگ گردشگری ۲۰۲۲ این موضوع باید در اولویت فعالیت های شهرداران قرار گیرد .

وی: با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود، تعهد بیشتری داشته باشند و این موضوع، جمع‌آوری زباله و پاکسازی راه‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: محورها باید بدون زباله باشد تا گردشگران و رهگذران با خاطری آسوده در محورهای مواصلاتی توقف کنند و زباله مانعی برای توقف نباشد.

رضایی اظهار کرد : مهرماه سال آینده رویداد بزرگ ۲۰۲۲ را در پیش داریم و باید بستر مناسب برای برگزاری این رویداد فراهم شود.

فرماندار مرکز استان ، از شهرداری‌های پنجگانه شهرستان ساری، دهیاری‌ها و بخشداران خواست و بر جمع‌آوری زباله به شکل متوازن نیز تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دست پاکبانان شهرداری را می‌بوسم، زحمات این قشر در سطح شهر کاملا مشهود است.
فرماندار ساری گفت: کم‌کاری در حوزه توجه به زیباسازی منظر و پاکیزگی شهری از سوی هیچ دستگاه و نهادی پذیرفته نمی شود.

جواد طالبی شهردار مرکز استان ساری در این نشست اظهار کرد: شهرداری ساری در زمینه جمع‌آوری زباله و توجه به زیبایی حریم شهر ساری با همه ی توان پای کار است و نسبت به انجام وظیفه ذاتی خود اقدام می‌کند.

وی افزود: معاونت خدمات شهری شهرداری ساری در همه ی ساعات شبانه‌روز، مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان است.

طالبی: با اشاره به برگزاری رویداد ۲۰۲۲ در سال آینده، گفت : اگرچه در حال بسترسازی برای برگزاری این رویداد بزرگ هستیم اما لازم است سایر دستگاه‌ها در این زمینه همکاری کنند.

شهردار ساری خاطرنشان کرد: در شهرداری ساری به دور از شعار زدگی، به دنبال شهری زیبا با معابر و جاده‌های چشم‌نواز هستیم و در این زمینه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *