آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / سالمندان برکت زندگی/ ۴۱درصد مددجویان مازندران سالمندان هستند.

سالمندان برکت زندگی/ ۴۱درصد مددجویان مازندران سالمندان هستند.

۴۱ درصد مددجویان کمیته امداد مازندران سالمندان هستند که به عنوان برکت زندگی جوانان باید تکریم شوند.

به گزارش:ساری فردا ، مدیر کل کمیته امداد مازندران ،با اشاره به اینکه سالمتدان برکت زندگی جوانان هستند و برکت وجود سالمندان کوله باری از تجربه است گفت:۴۱ درصد از مددجویان مازندرانی سالمند هستند.

وی: با بیان اینکه ، ۴۱ درصد مدد جویان استان سالمند هستند افزود:یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دربخش بهداشت و درمان برای سالمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران از ابتدای امسال تا کنون هزینه شد.

حجت الاسلام عالیشاه : با بیان اینکه ، سالمندان ، دنیا دیده و سختی و گرم و سرد روزگار چشیده هستند، گفت:۴۵هزار و ۷۹۰ نفر سالمند در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدماتی مانند پرداخت کمک معیشت به طور مسمتر در طول سال، بهره مند هستند، و خدمات آموزشی، پرداخت وام کارگشایی، کمک هزینه رفاهی به سالمندان تحت حمایت ارائه می شود

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، در مازندران ۱۳۲هزار و ۹۲۱ نفر تحت حمایت کمیته امدادقرار دارند و از این تعداد ۴۱ درصد سالمند هستند، گفت:سالمندان امروز جوانان دیروز اند ، پس بهتر است اندکی به فردای خویش نیز بیاندیشیم .

وی:خاطرنشان کرد:سالمندان، این اندیشه های سرشار را ارج نهیم ،که تکریم بزرگان مایه برکت در زندگی است؛ سالمندان معلم خانواده هستند و در فرهنگ زندگی ساز اسلام، بر تکریم پیران و سالمندان بسیار تاکید شده است.

انتهای پیام /

سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *