آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / سالمندان برکت زندگی/ ۴۱درصد مددجویان مازندران سالمندان هستند.

سالمندان برکت زندگی/ ۴۱درصد مددجویان مازندران سالمندان هستند.

۴۱ درصد مددجویان کمیته امداد مازندران سالمندان هستند که به عنوان برکت زندگی جوانان باید تکریم شوند.

به گزارش:ساری فردا ، مدیر کل کمیته امداد مازندران ،با اشاره به اینکه سالمتدان برکت زندگی جوانان هستند و برکت وجود سالمندان کوله باری از تجربه است گفت:۴۱ درصد از مددجویان مازندرانی سالمند هستند.

وی: با بیان اینکه ، ۴۱ درصد مدد جویان استان سالمند هستند افزود:یک میلیارد و ۳۷۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دربخش بهداشت و درمان برای سالمندان تحت حمایت کمیته امداد مازندران از ابتدای امسال تا کنون هزینه شد.

حجت الاسلام عالیشاه : با بیان اینکه ، سالمندان ، دنیا دیده و سختی و گرم و سرد روزگار چشیده هستند، گفت:۴۵هزار و ۷۹۰ نفر سالمند در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدماتی مانند پرداخت کمک معیشت به طور مسمتر در طول سال، بهره مند هستند، و خدمات آموزشی، پرداخت وام کارگشایی، کمک هزینه رفاهی به سالمندان تحت حمایت ارائه می شود

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه، در مازندران ۱۳۲هزار و ۹۲۱ نفر تحت حمایت کمیته امدادقرار دارند و از این تعداد ۴۱ درصد سالمند هستند، گفت:سالمندان امروز جوانان دیروز اند ، پس بهتر است اندکی به فردای خویش نیز بیاندیشیم .

وی:خاطرنشان کرد:سالمندان، این اندیشه های سرشار را ارج نهیم ،که تکریم بزرگان مایه برکت در زندگی است؛ سالمندان معلم خانواده هستند و در فرهنگ زندگی ساز اسلام، بر تکریم پیران و سالمندان بسیار تاکید شده است.

انتهای پیام /

سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *