خانه / اخبار ساری / برگزاری شب های قدر با حضور شهید گمنام در ساری/عطر خوش شهدای خوشنام در ساری

برگزاری شب های قدر با حضور شهید گمنام در ساری/عطر خوش شهدای خوشنام در ساری

مراسم شب قدر با حضور شهید گمنام در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام در استان، اظهار کرد : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت شب های قدر و جهت برکت و معنویت بیشتر برنامه‌ها و مراسم این ایام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصمیم به حضور پیکر یک شهید گمنام در مراسم و تجمع استان ها گرفتند.

وی افزود: ما در مازندران با توجه به جمعیت و وسعت آن و نیز پوشش مناسب در غرب و شرق استان درخواست دو شهید گمنام را داشتیم که خوشبختانه موافقت شد.

سردار ملکی با اشاره به اینکه: پیکرهای مطهر دو شهید گمنام شنبه نوزدهم فروردین وارد استان شدند، گفت: برابر برنامه ریزی و هماهنگی با سپاه کربلا یک شهید را با محوریت سپاه چالوس به منطقه غرب و یک شهید را با محوریت سپاه ساری به منطقه شرق منتقل کردیم تا سراسر استان به طور کامل پوشش داده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه : طبق برنامه ریزی پیکر مطهر شهدا تا ۲۹ فروردین در شهرهای مختلف حضور پیدا می‌کنند، ادامه داد: تاکنون در شهرستان های چالوس، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن، بابل، آمل، بابلسر و قائمشهر مراسم استقبال، وداع و تشییع انجام شد.

این مسئول با بیان اینکه : مراسم شب های احیا با حضور شهدای گمنام در چندین شهر برگزار شد، گفت : همچنین مراسم شب بیست و سوم نیز با حضور شهید گمنام در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه : پیکر مطهر شهدا با استقبال مردم شهیدپرور و قهرمان دیار علویان بویژه نوجوانان و جوانان همراه بود، گفت: انتقال پیکر شهدا به روستاها، بخش ها، شهرهای بزرگ و کوچیک یکی از برنامه‌های خوب سپاه بود که نشان از ترویج فرهنگ ایثارگری، ولایتمداری، اطاعت از قرآن و عترت و راه انبیاء الهی و ولایت و نور دارد.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا به تازگی در شلمچه و جبهه میانی (سومار) تفحص شد و حضور این دو شهید مایه برکت بیشتر در ماه نزول قرآن و شب های قدر است ، خاطرنشان کرد: پیکر مطهر این شهدا تا ۲۹ فروردین میهمان مردم قدرشناس استان است و پس از آن به معراج الشهدای تهران منتقل خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

حمله به رژیم صهیونیستی نمایشی از اقتدار ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی بعد از ظهر امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *