آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / هفت تپه گنجینه حماسه ها

هفت تپه گنجینه حماسه ها

هفت تپه را باید گنجینه حماسه ها و جانفشانی های رزمندگان و قدمگاه شهدا ،رهبر معظم انقلاب و علما دانست .

به گزارش ساری فردا ، سرهنگ حمید رضا رستمیان مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک اظهار کرد: هفت تپه را باید گنجینه حماسه ها و جانفشانی های رزمندگان و قدمگاه شهدا ،رهبر معظم انقلاب(در زمان ریاست جمهوری ) ایشان و علما و محل عروج شهدا دانست.

وی اقزود: نیروی انسانی، یگان های زره ای و تجهیزات فراوان در زمان دفاع مقدس در هفت تپه در زمینی به وسعت ۶ هزارو ۵۰۰ هکتار که محل آموزش نیروها از استان های اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد و نیز مازندران و گلستان و… به ویژه محل عروج شهدا، زمانی که این اردوگاه را بمب باران کردند ، این مکان را کر بلای ایران کرد.

سرهنگ رستمیان گفت: باید به جوانانی که راهیان نور را انتخاب می کنند تبریک گفت که به راهیان نور مشرف می شوند و شهدا را الگو خود قرار می دهند و پیروی جامع و کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی می کنند.

مسئول اردوگاه هفت تپه مازندران در شهر اندیمشک خاطرنشان کرد: عملیات های والفجر۸، کربلا یک، کربلا ۴،۵،۸، ۱۰ نصر ۴ بیت المقدس ۸ از این منطقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه : وسعت اردوگاه هفت تپه ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده و ۳ بار این اردوگاه مورد بمب باران دشمن قرار گرفت افزود: اردوگاه هفت تپه محل آموزش نیروها از استان های مختلف بوده و از این منطقه نیز رزمندگان در قالب لشگرهای مختلف به عملیات های مختلف می رفتند.

سرهنگ رستمیان اظهار کرد: باید به جوانان برومند که رهروان شهدا و پیروان رهبری هستند و در قالب زائران راهیان نور با تحمل همه ی سختی ها به این مناطق عملیاتی می آیند و از یادمان های شهدا به ویژه هفت تپه قدمگاه ، جانبازان و آزادگان ، ایثار گران و قدمگاه رهبر معظم انقلاب در زمانیکه رئیس جمهور بودند و نیز امامان جماعت و به ویژه‌ قتلگاه و عرو ج شهدا در بمب باران این اردوگاه است دیدن می کنند تبریک گفت و امیدواریم شهدا از ما و این جوانان و همه ی زائران در آن دنیا شفاعت کنند .

مسئول اردوگاه شهید جعفر زاده مازندران در اندیمشک گفت : هفت تپه ، نمادی از استقامت ، جانفشانی و حماسه سازی رزمندگان به ویژه لشگر ۲۵ کربلا مازندران است و هر کدام از رزمندگان مازندرانی در زمان دفاع مقدس مالک اشتری بودند و هفت تبه محل دفن ۲ شهید خوشنام دفاع مقدس نیز است که این منطقه را از زشمند تر کرد.

سرهنگ رستمیان خاطرنشان کرد : لشگر ۲۵ کربلا به عنوان لشگر خط شکن، خط نگهدار در بسیاری از عملیات ها حضور داشت و حماسه آفرینی می کرد .

وی یادآور شد: منطقه هفت تپه گنجینه حماسه های رزمندگان کشور به ویژه لشگر ۲۵ کربلا (مازندران ،گیلان و گلستان ) در ۸ سال دفاع مقدس بود که از سال ۹۴ این منطقه به وسعت ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار محل آموزش و تقسیم نیروها برای عملیات های مختلف بود و تنها اردوگاهی بود که ۳ بار توسط رژیم بعثی عراق بمب باران شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *