آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / شهدا را به دل بسپاریم نه به گل

شهدا را به دل بسپاریم نه به گل

یاد و خاطره شهدا را باید به دل بسپاریم راهشان را ادامه دهیم و به گل نسپارم .

به گزارش ساری فردا : سرهنگ علی اسدی مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی مازندران در شهرستان خرمشهر : که خود را خادم شهدا می داند اظهار کرد : افتخار می کنم که این توفیق نصیب من شد که در این اردوگاه خادم ،زائران شهدا باشم.

وی بابیان اینکه: دانش آموزان کلاس هفتم تا نهم به جای اینکه کنار خانواده شان باشند اینجا حضور دارند و با دل و جان از زائران شهدا پذیرایی می کنند افزود : حتی یکی از دانش آموزان کلاس نهم از من خواست تا سال های آینده هم به عنوان خادم الشهدا در این اردوگاه خدمت کند گفت : به دلیل اینکه می خواهم در کنار شهدا به تعالی برسم.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه : خادم الشهدا بودن عشق است خاطرنشان کرد : از ابتدای اجرای راهیان نور نا کنون به عنوان خادم الشهدا در خدمت زائران شهدا هستم و عاشقانه به زائران شهدا خدمت می کنم.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر با اشاره به این جمله: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که “ما ملت امام حسینیم ما عاشق شهادتیم” اظهار کرد: شهدا ارج قرب دارند و امید واریم شهادت قسمت ما هم شود.

وی با اشاره به اینکه: دشمنان می خواهند با ضربه زدن به نظام خود را بالاتر نشان دهند اما مردم هیچ وقت اجازه نمی دهند گفت: حضور مردم در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه این است که پشتیبان انقلاب و نظام و گوش به فرمان رهبر هستند و به ویژه‌ نوجوانان و جوانان خود را سرباز سید علی خامنه ای می دانند و مسئولان نیز وظیفه دارند خالصانه به این مردم خدمت کنند تا دشمنان بهانه ایی برای دخالت در کشور ما نداشته باشند.

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه : حجاب و عفاف در جامعه ضرورت دارد و دشمنان نیز می خواهند با گرفتن حجاب از زنان و دختران به نقشه شوم خود برسند و به نظام ضربه بزنند گفت : حجاب آنقدر اهمیت دارد که حضرت رقیه (س) در آن سن کم وقتی بعد از شکنجه و آوارگی به عمه اش حضرت زینب (س) رسید نگفت لبم را تازیانه زدند و گوشواره از گوشم کشیدند تنها از عمه جانش پارچه ای خواست که حجاب کند.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر در پایان اظهار کرد : باید یاد و خاطرات شهدا را به دل بسپاریم نه به گل و راهشان را ادامه دهیم و هیچ ‌وقت رشادت ها و جانفشانی های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس نباید فراموش شود و نسل به نسل باید منتقل شود و ماندگار بماند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *