خانه / اخبار ساری / بهبود یافتگان از اعتیاد حق زندگی دوباره دارند / بهبودیافتگانی که حرفه ای دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

بهبود یافتگان از اعتیاد حق زندگی دوباره دارند / بهبودیافتگانی که حرفه ای دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

ایجاد اشتغال می تواند مانع از بازگشت دوباره بهبودیافتگان، به اعتیاد شود ‎و از بسیاری آسیب های اجتماعی در جامعه که عاملش اعتیاد است پیشگیری می شود .

به گزارش سلری فردا، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با نمایندگان ۵۰ کمپ ترک اعتیاد استان با بیان اینکه : مدیریت کمپ های ترک اعتیاد مسئولیت بسیار خطیری است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد در کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار است و کمپ های ترک اعتیاد می توانند نقش مهمی در تداوم این آن ایفا کنند.

وی: بر بهره گیری از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی در راستای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و افزود: در این حوزه همه ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای و بویژه خانواده ها باید توجیه شوند و همراهی کنند.

سلگی ادامه داد: به لحاظ کارشناسی، شکل گیری هر کمپ ترک اعتیاد به همان میزان، آمار بزهکاری را در مناطق مختلف کاهش می دهد.

این مسئول : موضوع اشتغال بهبودیافتگان را بسیار مهم و اثرگذار در روند بهبود و بازگشت فرد بهبودیافته به دامان جامعه و زندگی دانست و اظهار کرد : ایجاد اشتغال می تواند مانع از بازگشت بهبودیافتگان به اعتیاد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اظهار کرد: افرادی که دارای حرفه ای هستند بعد از ترک اعتیاد در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

دچار حریق شدن یک دستگاه ماشین ۲۰۶ در پارکینگ دانشگاه ازاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحیلی ساری فردا، یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صبح روز شنبه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *