خانه / اخبار ساری / بهبود یافتگان از اعتیاد حق زندگی دوباره دارند / بهبودیافتگانی که حرفه ای دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

بهبود یافتگان از اعتیاد حق زندگی دوباره دارند / بهبودیافتگانی که حرفه ای دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

ایجاد اشتغال می تواند مانع از بازگشت دوباره بهبودیافتگان، به اعتیاد شود ‎و از بسیاری آسیب های اجتماعی در جامعه که عاملش اعتیاد است پیشگیری می شود .

به گزارش سلری فردا، روح الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست با نمایندگان ۵۰ کمپ ترک اعتیاد استان با بیان اینکه : مدیریت کمپ های ترک اعتیاد مسئولیت بسیار خطیری است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد در کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی بسیار اثرگذار است و کمپ های ترک اعتیاد می توانند نقش مهمی در تداوم این آن ایفا کنند.

وی: بر بهره گیری از ظرفیت های رسانه و فضای مجازی در راستای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و افزود: در این حوزه همه ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی، رسانه ای و بویژه خانواده ها باید توجیه شوند و همراهی کنند.

سلگی ادامه داد: به لحاظ کارشناسی، شکل گیری هر کمپ ترک اعتیاد به همان میزان، آمار بزهکاری را در مناطق مختلف کاهش می دهد.

این مسئول : موضوع اشتغال بهبودیافتگان را بسیار مهم و اثرگذار در روند بهبود و بازگشت فرد بهبودیافته به دامان جامعه و زندگی دانست و اظهار کرد : ایجاد اشتغال می تواند مانع از بازگشت بهبودیافتگان به اعتیاد شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، اظهار کرد: افرادی که دارای حرفه ای هستند بعد از ترک اعتیاد در اولویت پرداخت تسهیلات قرار می گیرند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *