خانه / اخبار ساری / بهره مندی ۳۵ روستای مازندران از نعمت آب آشامیدنی سالم به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری

بهره مندی ۳۵ روستای مازندران از نعمت آب آشامیدنی سالم به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری

به همت سازمان بسیج مهندسین ، عمران و معماری سپاه کربلای مازندران، ۳۵روستا در قالب طرح عمران روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند .

به گزارش ساری فردا، مقداد حسین زاده مسئول سازمان بسیج مهندسین، عمران و معماری سپاه کربلای مازندران : با تبریک اعیاد شعبانیه ، بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی که روز مهندس نامگذاری شده است و میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت روز مهندس با محوریت گروه های جهادی تخصصی عمران و معماری از ۳۰ بهمن ماه دراستان آغاز شد‌ و قرار است به همت سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری ۳۵ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

وی افزود: این رزمایش که تا امروز جمعه ۵ اسفند ماه در حال اجرا است ، شامل: ارائه مشاوره و خدمات مهندسی در قالب میز خدمت در دفاتر ساختمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه ها، بازدید و نظارت از خانه محرومین ،کمک در ارائه خدمات فنی و مهندسی از مهمترین این خدمات بوده است .

حسین زاده ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه ،برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های در حال اجرای این سازمان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین، عمران و معماری سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: همچنین دو برنامه ویژه همایش روز مهندس با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت شهدای مهندسین استان مازندران با سخنرانی سردار مسلمی فرماندهی سپاه کربلای مازندران به میزبانی شهرستان بابل برگزار می شود.

این مسئول بیان کرد : از دیگر برنامه های ویژه سازمان بسیج مهندسین ، عمران و معماری به مناسبت روز مهندس در قالب رزمایش جهادگران فاطمی : اجرا و افتتاح طرح های عمران روستا در مناطق محروم شهرستان ساری خواهد بود.

وی افزود : سازمان بسیج مهندسین ،عمران و معماری افتخار دارد با استفاده از ظرفیت شبکه بسیج مهندسین در سراسر استان برای ۳۵ روستا برنامه ریزی تأمین آب شرب داشته باشد که انشالله در هفته آینده ، یکی از این پروژه های آبرسانی در منطقه دوردست و محروم استان به بهره برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *