خانه / اخبار ساری / برگزاری جشن فجر علوی در ساری

برگزاری جشن فجر علوی در ساری

جشن فجر علوی به مناسبت میلاد با سعادت امیر المومنین (ع) و دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد .

به گزارش ساری فردا ، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جشن فجر علوی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سال بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری و ورزشکاران و هنر مندان در سالن مرحوم سید رسول حسنی ساری برگزار شد ، گفت: به کوری چشم دشمنان ۵ هزار برنامه فرهنگی ورزشی متنوع با همکاری سپاه کربلا استان و نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش استان و… به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و تا حضور حد اکثری ورزشکاران در راهپیمایی پر شور ۲۲ بهمن امسال در کنار مردم ادامه خواهد داشت.

وی : با اشاره به اینکه: قبل از انقلاب باشگاه های خصوصی وجود نداشت افزود: پس از انقلاب اسلامی تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ باشگاه خصوصی فعالیت و قهرمان پروری می کنند.

عالیشان با اشاره به : اهمیت ورزش همگانی در استان گفت: ۳۵ درصد آقایان و ۳۰ درصد بانوان در زمینه ورزش همگانی فعالیت می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به : افزایش سرانه ورزشی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز گفت: سرانه ورزشی قبل از انقلاب ، در استان کمتر از ۱ متر مربع بوده اما در حال حاضر به ۱.۳ متر مربع رسیده و حتی در روستا ها نیز بیشتر از شهر ها رسیده که نشانه توجه مسئولان به ویژه در دولت سیزدهم به ورزش در روستا ها و مناطق محروم است.

برگزاری ورزش پهلوانی و زورخانه ای توسط جوانان و نوجوان باستانی کار ، اجرای ورزش رزمی کاراته توسط دختران نوجوان و خواندن سرود توسط گروه سرود کودکان و نوجوانان دختر از مکتب سردار سلیمانی و اجرای موسیقی و پوشش مازندرانی و نیز قدر دانی از قهرمان کشتی جهان علی سوادکوهی که کشتی گیر آمریکایی را شکست داد و بر روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد از دیگر برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *