خانه / اخبار ساری / برگزاری جشن فجر علوی در ساری

برگزاری جشن فجر علوی در ساری

جشن فجر علوی به مناسبت میلاد با سعادت امیر المومنین (ع) و دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ساری برگزار شد .

به گزارش ساری فردا ، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در جشن فجر علوی که به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سال بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری و ورزشکاران و هنر مندان در سالن مرحوم سید رسول حسنی ساری برگزار شد ، گفت: به کوری چشم دشمنان ۵ هزار برنامه فرهنگی ورزشی متنوع با همکاری سپاه کربلا استان و نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش استان و… به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و تا حضور حد اکثری ورزشکاران در راهپیمایی پر شور ۲۲ بهمن امسال در کنار مردم ادامه خواهد داشت.

وی : با اشاره به اینکه: قبل از انقلاب باشگاه های خصوصی وجود نداشت افزود: پس از انقلاب اسلامی تا کنون ۲ هزار و ۵۰۰ باشگاه خصوصی فعالیت و قهرمان پروری می کنند.

عالیشان با اشاره به : اهمیت ورزش همگانی در استان گفت: ۳۵ درصد آقایان و ۳۰ درصد بانوان در زمینه ورزش همگانی فعالیت می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به : افزایش سرانه ورزشی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز گفت: سرانه ورزشی قبل از انقلاب ، در استان کمتر از ۱ متر مربع بوده اما در حال حاضر به ۱.۳ متر مربع رسیده و حتی در روستا ها نیز بیشتر از شهر ها رسیده که نشانه توجه مسئولان به ویژه در دولت سیزدهم به ورزش در روستا ها و مناطق محروم است.

برگزاری ورزش پهلوانی و زورخانه ای توسط جوانان و نوجوان باستانی کار ، اجرای ورزش رزمی کاراته توسط دختران نوجوان و خواندن سرود توسط گروه سرود کودکان و نوجوانان دختر از مکتب سردار سلیمانی و اجرای موسیقی و پوشش مازندرانی و نیز قدر دانی از قهرمان کشتی جهان علی سوادکوهی که کشتی گیر آمریکایی را شکست داد و بر روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد از دیگر برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *