آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت نخستین بار در مازندران

برگزاری رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت نخستین بار در مازندران

رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت ویژه هفته دفاع مقدس برای نخستین بار در کشور ، در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد : با همکاری و مساعدت همه نهادها، ارگان‌ها، ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رزمایشی تحت عنوان سپاس و میثاق با یاوران ولایت در سطح استان مازندران و برای نخستین بار در سطح کشور، با هدف سرکشی از خانواده معزز و معظم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، سلامت و مدافعان امنیت و حرم سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش که در همه ی شهرستان‌های استان مازندران برگزار می‌شود در قالب هزار و ۲۰۰ گروه به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه گروه ها به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

سردار مسلمی اظهار کرد : هدف از برگزاری این رزمایش این است که، بتوانیم به صورت همزمان در یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و هدف دوم، آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزیزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد و رفع شود .

فرمانده سپاه کربلا مازندران: در پایان گفت: از اصحاب رسانه، رسانه‌های محلی، صدا و سیمای مازندران و نهادها و ارگان‌هایی که در این خصوص به ما کمک می‌کنند و به صورت ویژه استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها قدر دانی می‌کنم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *