خانه / اخبار ساری / افتتاح پارک ترافیک با حضور اعضای شورای شهر ساری در بوستان ملل

افتتاح پارک ترافیک با حضور اعضای شورای شهر ساری در بوستان ملل

پارک ترافیک با حضور رضایی فرماندار مرکز استان ، سرهنگ باقری جانشین فرماندهی پلیس راهور استان ، سرهنگ امیری رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ، شعبانی رییس و یوسفی ، عاشقان ، راسخ ، احمدی و ایرجی اعضای شورای اسلامی شهر و طالبی شهردار ساری امروز چهارشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۰ در بوستان ملل ساری افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این پارک که به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک و آموزش و کمک به رعایت رفتارهای ترافیکی انجام گرفت ، علی عاشقان به نمایندگی از اعضای شورا در سخنانی اظهار داشت : رشد کودک وابسته به حضور آنها در محیط اعم از مدرسه ، خیابان ، پارک و فضاهای عمومی و نحوه ارتباط با این محیط ها است .
وی افزود: در راستای تخصیص حق شهروندی به کودکان شهر مان ، شهر دوستدار کودک برای اولین بار در ساری ایجاد شد.
عاشقان خاطر نشان کرد: شهر دوستدار کودک در بستر بهبود محیط کالبدی شهر دسترسی های متنوع شکل می گیرد و امروز شاهد افتتاح یکی از مصادیق مناسب سازی شهر برای کودکان یعنی پارک ترافیکی هستیم .
وی گفت : این پارک ایمنی ترافیک را به کودکان آموزش میدهد که بی شک از موثرترین و کارآمد ترین روشهای تغییر الگوی رفتار کودکان در بحث ترافیک میباشد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد : آموزش رکن اساسی اصلاح فرهنگ ترافیک و رفتارهای ترافیکی است و بنده از شهرداری بخاطر افتتاح این پارک و نیز از همکاری راهنمایی و رانندگی قدردانی نموده امیدوارم شاهد توسعه فعالیت‌های مشابه جهت بهبود کیفیت زندگی شهری باشیم.
گفتنی است پارک ترافیک بوستان ملل توسط سید احمد اسدی فرزند شهید مدافع حرم سید جواد اسدی افتتاح و به نام این شهید بزرگوار متبرک گردید.

عکس:فاطمه کواکبیان

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *