آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / چیدن سفره هفت سین ۱۴۰۲ در هفت تپه/ حول حالنا الی احسن الحال زائران سرزمین نور

چیدن سفره هفت سین ۱۴۰۲ در هفت تپه/ حول حالنا الی احسن الحال زائران سرزمین نور

زائران راهیان نور مازندران پس از ۲ سال دلتنگی سفره هفت سین سال ۱۴۰۲ را در یادمان شهدای هفت تپه در کنار شهدای والا مقام در سرزمین نور و کربلا ایران می چینند .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ محمد عباسپور ، مسئول راهیان نور مازندران که امسال زائر شهدا در سرزمین نور و کربلا ایران هستند. در گفت و گو با خبرنگار ما: درباره تحویل سال نو ۱۴۰۲ زائران راهیان نور مازندران با اشاره به اینکه : زائران راهیان نور مازندران پس از ۲ سال که همه گیری کرونا کاهش یافته است و اعزام زائران راهیان نور امسال انجام شد اظهار کرد : زائران سرزمین نور امسال هفت سین خود را در یادمان هفت تپه و کنار شهدای والا مقام کشور به ویژه مازندران می چینند تا پس از ۲ سال دلتنگی حالشان خوش شود و یک سال خود را بیمه این شهدا کنند.

وی با بیان اینکه: اعزام راهیان نور مازندران از ۴ بهمن امسال آغاز شد افزود: هزار و ۷۰۰ دانش آموز دختر و هزار و ۳۰۰ دانش آموز پسر از مدارس استان و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر از ۹ اسفند از دانشگاه های مختلف استان به سرزمین نور مشرف شدند.
عباسپور گفت: پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار زائر از محلات استان در اقشار مختلف به راهیان نور اعزام و به سرزمین نور کربلا ایران مشرف شوند.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر تصور می کردیم، استقبال مردم به ویژه نوجوانان و جوانان نسبت به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور کمتر باشد اما خوشبختانه خانواده ها و خود دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم استقبال خوبی حتی نسبت به سال های قبل همه گیری کرونا داشتند که نشان این است ، مردم آرمان های شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی را هیچ وقت فراموش نمی کنند و پشتیبان نظام و رهبری هستند.
مسئول سازمان اردویی و گردشگری سپاه کربلا راهیان نور مازندران : با قدر دانی از سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و سرهنگ عسگر مجیدی رئیس ستاد راهیان نور مازندران و کمیته های مختلفی که برای اجرای برنامه راهیان نور امسال تلاش می کنند تا خدمات مطلوب تر، به زائران شهدا ارائه دهند. گفت : کمیته رسانه، بهداش و درمان. نقلیه به ویژه کمیته فرهنگی با اجرای برنامه های متنوع برای زائران در اردوگاه شهید محمد بلباسی شهرستان خرمشهر و شهید حسن جعفر زاده دزفول و به ویژه‌ در یادمان شهدای هفت تپه و … نقش مهمی در راهیان نور امسال دارند.

وی در پایان یادآور شد : برگزاری مراسم تحول سال نو ۱۴۰۲ زائران راهیان نور مازندران با حضور سردار میرشکار از فرماندهان ارشد لشگر ویژه ۲۵ کربلا دفاع مقدس و نیز مداحی ذاکر اهل بیت ، حاج صادق آهنگران از چهره های ماندگار دفاع مقدس و فرماندهان و زائران مازندرانی ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه اول فروردین در یادمان شهدای هفت تپه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *