آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از 

نیروی کار کشور است 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت فرا  رسیدن  ۳۱ فروردین روز گندم و نان از نیروی کار این بخش قدر دانی کرد. 

به گزارش ساری فردا، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز گندم و نان پیامی صادر کرد. 

وی در این پیام اظهار کرد: یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است. پروردگار متعال افتخار بزرگ خدمتگذاری به مردم را برعهده ی کسانی قرارداده که باعمل خالصانه‌ی خویش درمسیرخشنودی ورضایت آن‌ها گام برمی دارند.

وفائی نژاد گفت:در این راستا سیاست های دولت در امر خدمات رسانی، حمایت و کنترل معیشت مردم و تسهیل در تولید نان این نعمت گرانقدر الهی و کالای استراتژیک که سالانه سهم بالایی از یارانه را به خود اختصاص می دهد و قوت غالب سفره ما ایرانیان است از مرحله کشت گندم تا رسانیدن آن به دست مردم عزیز کشورمان بسیار گسترده و حاصل تلاش فراوان بخش های عمده ای از نیروی کار و دستگاه های اجرایی کشور بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.  

این مسئول خاطر نشان کرد، بدینوسیله با توجه به اقدام ارزشمند شورای انقلاب فرهنگی نسبت به درج روز ۳۱ فروردین در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی گندم و نان  و فرا رسیدن این روز، فرصت را مغتنم شمرده در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است ، به استناد حدیث شریف “مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ” مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش و همت جهادی مجموعه تامین گندم، آرد و نان استان مازندران، از کشاورزان زحمتکش گرفته تا کارخانجات تولید آرد و خبازان عزیز و کلیه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه آرد و نان که وظیفه تامین نان مردم شریف استان را در راستای پیشبرد اهداف نظام در بخش سلامت غذایی و تولید نان با کیفیت و اجرای بهینه طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان در استان مازندران داشته اند، تقدیم می دارم و امیدوارم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در راه خدمتگزاری به ملت شریف، شهید پرور و پرافتخار ایران اسلامی موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *