خانه / اخبار ساری / مناطق عملیاتی جنوب کشور مقصد سفر خانواده های مازندران/ نوجوانان مازندرانی سنگ تمام گذاشتند.

مناطق عملیاتی جنوب کشور مقصد سفر خانواده های مازندران/ نوجوانان مازندرانی سنگ تمام گذاشتند.

حضور خانوادگی مازندرانی ها در مناطق عملیاتی در قالب برنامه راهیان نور امسال چشمگیر تر است و نوجوان ،جوان، میانسال از پایگاه های بسیج محلات به این سفر معنوی مشرف شدند .

به گزارش ساری فردا، عبدالله گرزین مسئول اردوگاه شهید محمد بالباسی شهرستان خرمشهر با اشاره به: حضور جشمگیر خانواده های مازندرانی در مناطق عملیاتی جنوب کشور در راهیان نور امسال اظهار کرد: بسیاری از خانواده ها مقصد سفرهای نوروزی خود را مناطق عملیاتی جنوب کشور انتخاب کردند و این اردوگاه از ۹ اسفند تا ۲ فروردین قبل از ماه مبارک رمضان در خدمت زائران راهیان نور است.

وی افزود: تا کنون در این اردوگاه، به ۴ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز ، دانشجو و بسیج محلات و به خانواده ها نیز در قالب راهیان نور که مشرف شدند به سرزمین نور خدمات رسانی کرد که پیش بینی می شود تا پایان سفر های راهیان نور به ۱۵ هزار زائر خدمات رسانی کند.

گرزین با بیان اینکه : زیر ساخت های این اردوگاه در مقایسه با چند سال گذشته بهتر شده است اما مسئولان باید به این حوزه از نظر فرهنگی و زیر ساختی بیشتر توجه کنند تا بتوانیم خدمات بهتری به زائران سرزمین نور ارائه کنیم گفت : با توجه به اینکه خرمشهر مناطق دیدنی و یادمان های فراوانی دارد خدماتی شامل: ایاب و ذهاب خدمات بهداشتی ، اسکان و تغذیه به زائران داده می شود.

این مسئول اظهار کرد : مهم ترین ویژه گی راهیان نور امسال این است که حضور زائران نوجوان ۱۰ تا ۱۳ سال در این سفر معنوی چشمگیر تر از چند سال گذشته است.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه : بر خلاف تصور دشمنان توجه جوانان و نوجوانان به باور های دینی و ارزش های انقلاب و شهدا در سال های اخیر بیشتر شده است و مسئولان باید بیشتر در زمینه معرفی این ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و نودی تلاش کنند اظهار کرد : مسئولان باید به گردشگری جنگ مانند گردشگری سیاحتی توجه کنند و رسانه ها نیز در ترویج گردشگری جنگ، بیشتر فعالیت کنند تا دفاع مقدس و جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس از خاطر مردم نرود و فرهنگ، ایثار ،جهاد و شهادت در یاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان نهادینه و ماندگار و به نسل های آینده منتقل شود .

وی افزود ؛ کشورهای دیگر دنیا که، به کشور دیگر تجاوز کردند یا جنگ بر آنها تحمیل شده است مانند کشور ما، مناطق جنگی و محل کشته شدن سربازان خود را تبدیل به منطقه گردشگری جنگی کردند و با تبلیغات وسیع گردشگران را از کشور های دیگر دعوت می کنند اما در کشور ما هنوز گردشگری جنگ ایجاد نشده یا بسیار ضعیف است.

گرزین خاطرنشان کرد : به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان جشن با شکوهی در این اردوگاه برگزار شد و در شب میلاد با سعادت حضرت امام زمان (عج) نیز جشن با شکوهی با حضور ۱۰۰۰ زائر همراه با نور افشانی در این اردوگاه برگزار می شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *