آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / معلمان، هادیانِ نهایی، آینده سازان کشور/ ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۸ طرح حوزه آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ تامین شد

معلمان، هادیانِ نهایی، آینده سازان کشور/ ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۱۸ طرح حوزه آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ تامین شد

معلمان هادیان نهایی، آینده سازان کشور هستند باید از مقام شامخشان تجلیل شود.

به گزارش ساری فردا، محمد علی نوبخت فرماندار مرکز استان در نشست شورای آموزش و پرورش که در مدرسه دخترانه شهید حسین زاده میارکلا بر گزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و قدر دانی از حضور دشمن شکن و پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ساری در راهپیمایی باشکوه روز قدس گفت: آموزش و پرورش، محفلِ تربیتِ شریان های جریان سازِ تحقق و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: معلمان، هادیانِ نهاییِ آینده سازان کشور و فاتحانِ قلوب بذرهای امیدآفرینی در ایران اسلامی هستند و باید از مقام شامخشان تجلیل شود.

نوبخت گفت : آموزش و پرورش کانونِ معرفی، تشریح و تبیین قوانین در جهت بهبود نظام تعلیم و تربیت و مامن محقق ساختن ظرفیت های درون سازمانی و شهری و ظرفیت های بیرونی در راستای رسیدن به بالندگی نظام آموزشی است.
 
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری با بیان اینکه: دولت مردمی سیزدهم توجه ویژه ای به بالندگی امورتربیتی و نظام آموزش و پرورش و ایجاد تحول در راستای انگیزه بخشی به دانش آموزان دارد افزود: معلمان بعنوان عناصر حقیقی تربیت نسل آینده، در تغییر و تحول روحی، فکری، آموزشی، انتخاب و درست اندیشیدن دانش آموزان نقش و اثر مستقیم دارند.

فرماندار مرکز مازندران: با اشاره به اینکه: رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) نقش معلمان را در رشد و بالندگی جامعه مهم و حائز اهمیت بیان فرموده اند گفت: معلمان، هادیانِ نهاییِ آینده سازان کشور و فاتحانِ قلوب بذرهای امیدآفرینی در ایران اسلامی هستند و باید از مقام شامخشان تقدیر و تجلیل شود.

وی با بیان اینکه: ۱۸ پروژه(طرح) در حوزه آموزش و پرورش با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ انجام گرفت گفت: این اعتبار بابت تکمیل سالن ورزشی دخت ایران، مدرسه مفتی کلا، مدرسه بهارآباد، مدرسه ۱۸ کلاسه میارکلا و تجهیز مدارس و کارگاه های آموزشی در سال ۱۴۰۱ تامین شده است.

نوبخت با اشاره به اینکه : آموزش و پرورش کانونِ معرفی، تشریح و تبیین قوانین در جهت بهبود نظام تعلیم و تربیت و مامن محقق ساختن ظرفیت های درون سازمانی و شهری و ظرفیت های بیرونی در راستای نیل به بالندگی نظام آموزشی است افزود: تزریقِ گفتمان تحوّلی، فرهنگ تحوّل خواهی و تحوّل آفرینی در نظام آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه، امیدآفرینی و شکوفایی جامعه ایران اسلامی است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه: برگزاری نشست ها در میان مردم را به پشت میزنشینی و نشست های نمادین ترجیح می‌دهیم اظهار کرد: دانش آموزان بالاترین سرمایه حال و آینده کشور در جهت رشد،  شکوفایی و توسعه ایران اسلامی می باشند و برای موفقیت روز افزون و راحتی آنان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان فرماندار مرکز استان بااشاره به اینکه : بهسازی، مرمت و ساخت مدارس مناطق کم برخوردار، تعیین و تکلیف نهایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل، صدور مجوز جهت بهرمندی از فضاهای آموزشی و برنامه تجلیل از معلمان در دستورکار شورای آموزش و پرورش شهرستان قرار دارد با همراهی جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از روند عملیات اجرایی ساخت دبیرستان پسرانه شهدای میارکلا بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در روند ساخت این مدرسه نیمه کاره را صادر کرد.

یاد آور می شود: در این نشست ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، استادیان مدیرکل نوسازی مدارس استان مازندران، غفاری معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، هاشمی مدیرعامل مجمع خیرین استان مازندران، هادیان بخشدار مرکزی شهرستان ساری، سرهنگ امیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ساری، احمدزاده رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ساری، نوکنده رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری، خلیلی رییس اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه شهرستان ساری، میرمحمدی رییس اداره آموزش و پرورش بخش دودانگه شهرستان ساری، کاظمی رییس اداره بهداشت شهرستان ساری و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *