خانه / اخبار ساری / محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش و جوانان مرکزاستان بهمنظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و آموزه های قرآنی در بین نسل جوان و ورزشکار به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در مسجد محمد رسول الله(ص) برگزار گردید.

دکترعلی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ،حسین دلیری معاون امور ورزش اداره کل، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی سیرت امام جمعه بخش رودپی شمالی،عباددلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان،نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسا و نواب روسای هیات های ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان و مربیان شهرستان ساری در این مراسم حضور داشتند.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری بین المللی، اجرای تواشیح ، حضور حافظان خردسال قرآن کریم ،برپایی نماز جماعت و افطاری از دیگر برنامه های محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی سیرت عنوان کرد: ضرورت توجه و توسعه به فضای معنوی و حاکمیت ارزش‌های اخلاقی در بین ورزشکاران و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی به همراه بسترسازی برای افزایش کارکردهای فرهنگی و ارزشی ورزش و در نهایت نیز ترویج تعالیم قرآنی از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم می باشد.

امام جمعه بخش رودپی شمالی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این محفل صمیمی و معنوی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین محافلی که از هر دو قشر ورزشکار و قرآنی در آن حضور دارند سبب تقویت همدلی و ارتقاء فرهنگ اسلامی در جامعه می شود.

در پایان ،ازمبین محمدی پارا وزنه بردار خوش آتیه ساروی که موفق به کسب قهرمانی در مسابقات آسیایی بحرین گردید با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای نقدی تجلیل به عمل آمد.

عکس و خبر: خلیل دردانه

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *