آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مازندران میزبان پیکر ۸ آلاله زهرایی / مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

مازندران میزبان پیکر ۸ آلاله زهرایی / مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

پیکر هشت آلاله زهرایی در مازندران تشییع و مراسم وداع در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرکز استان ساری برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج شهرستان مازندران ، میزبان پیکر مطهر ۸ شهید گمنام است، اظهار کرد : پیکر ۳ تن از شهدا در ساری، استانداری مازندران، اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه پیام نور خاکسپاری می شوند.

وی با بیان اینکه : پیکر مطهر ۲ شهید گمنام نیز در بام چالوس منطقه اشکاردشت خاکسپاری می شود افزود: پیکر یک شهید گمنام در تکیه پیر علم بابل و یک شهید گمنام نیز در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) و پایگاه فرهنگی حفظ آثار دفاع مقدس در بخش مرکزی جویبار روستای شورکا به خاک سپرده می‌شود.
سردار ملکی با بیان اینکه: شهرستان سوادکوه میزبان پیکر یک شهید گمنام خواهد بود، اظهار کرد : پیکر مطهر این شهید گمنام در شهر آلاشت تشییع و تدفین می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مازندران با اشاره به اینکه: کاروان شهدای گمنام دوشنبه دوم خرداد از مسیر فیروزکوه وارد استان می‌شوند و در شهرهای پل سفید و زیرآب و شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردمی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: پس از مراسم استقبال، پیکر شهدا به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران منتقل می شود.

وی افزود: مراسم استانی شب وداع با پیکر مطهر این شهدا سه شنبه سوم خرداد بعد از نماز مغرب و عشاء در عرصه هفت تپه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه : روز چهارشنبه چهارم خرداد پیکر شهدا به شهرستان‌های میزبان انتقال می‌یابد، افزود: مراسم شب وداع نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در این شهرستان ها برگزار می شود.

سردار ملکی : زمان تشییع پیکر مطهر ۶ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس را پنجشنبه پنجم خرداد در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان های بابل، ساری، جویبار و سوادکوه اعلام کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر ۲ شهید گمنام جمعه ششم اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) همراه با برگزاری نماز جمعه در اشکاردشت شهرستان چالوس تشییع می شود .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *