آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضرورت جذاب سازی حجاب در جامعه / عفاف و حجاب، میوه ی فطرت، بصیرت، طهارت و تقواست

ضرورت جذاب سازی حجاب در جامعه / عفاف و حجاب، میوه ی فطرت، بصیرت، طهارت و تقواست

  انضباط پوشش و جذاب سازی حجاب دو بالِ اساسی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش ساری فردا، محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری، در نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطره هزار و ۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تبریک پیشاپیش ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: انضباط پوشش و جذاب سازی حجاب دو بالِ اساسی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه: بیانیه تبیینی وزارت کشور درباره مسئله حجاب بعنوان یک دستورالعمل برای ما مهم و لازم الاجراست افزود: تبیین حجاب بعنوان یک کنش دینی و خردمندانه بعنوان یک خصلت خودخواسته ی خداپسندانه در جامعه نیازمند حرکتی پویا و هدفمند است.

وی در ادامه با اشاره به: بیانات رهبر معظم انقلاب ،حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) که فرمودند همه ی بانوان به لحاظ فطری در وجود خودشان عفاف و حجاب دارند و این حجاب است که مایه آزادی و تشخیص زن است گفت: عفاف و حجاب، میوه ی فطرت، بصیرت، طهارت و تقواست.

فرماندار مرکز استان در پایان: با قدر دانی از زحمات شبانه روزی دستگاه های متولی ستاد تسهیلات خدمات سفر در میزبانی درخشان از بیش از یک میلیون و پانصدهزار مسافر در سطح شهرستان ساری افزود: نیازمند اراده و فهم مشترک در حوزه عفاف و حجاب هستیم و با جمعی اندیشیدن و اشتراک نظر به سمت نهادینه سازی، گسترش و حفظ باورهای دینی در جهت رشد و بالندگی جامعه حرکت خواهیم کرد.

در پایان فرماندار مرکز استان به پاس زحمات مطالبه گران حوزه عفاف و حجاب مازندران و کوشش آنها برای حفظ موازین شرعی در تفرجگاه ها ، به نمایندگی ، از سرکار خانم حسنی قدر دانی شد.

یاد آور می شود: جلسه کارگروه عفاف و حجاب با ریاست نوبخت فرماندار مرکز مازندران و با حضور ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، سرهنگ حسن زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری، بخشداران، روسای دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه عفاف و حجاب شهرستان ساری برگزار شد. ‎
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *