آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / سالروز بازگشت اسطوره های مقاومت به وطن

سالروز بازگشت اسطوره های مقاومت به وطن

۲۶ مردا روزی بود که اسطوره های مقاومت سرافرازانه به وطن باز گشتند و این آزادگان بودند که شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز ورود آزادگان:

به گزارش ساری فردا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، به مناسبت ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی برگی زرین از کتاب انقلاب اسلامی است که با شادی‌ها و شادمانی‌های شهر و مردم گره خورده است.

این روز بزرگ فرصتی است برای مرور خاطرات شیرین آزادی غیورمردانی است که طعم تلخ سالهای اسارت را چشیدند و با مقاومت خود درس آزادگی را به ما آموختند.
همانان که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و تاسی از حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) راویان و پیام آوران حماسه کربلا تواستند در دوران سخت و دشوار اسارت به روایتگری انقلاب و نظام اسلامی بپردازند و شکوه مقاومت را بر صفحه درخشان تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

آزادگان دلاور، سرافراز و مقاوم با صبر و پایداری، صلابت و استقامت‌شان در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق حماسه آفریدند و با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگى خود به اسلام، امام و انقلاب، موجب افتخار و آبرومندى ملت خود در برابر دشمن شدند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود نخستین گروه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، یاد و خاطره آزادگان شهید را گرامی‌داشته و اعلام می‌دارد آزادگان گنجینه‌های دفاع مقدس و پیام آوران انقلاب اسلامی برای استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی تا پای جان ایستادند و امروز حماسه ایثار، مقاومت و شهادت‌طلبی آنها از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و باعث بیداری اسلامی در جهان شده است و ما بر این باوریم که ندای حق و حقانیت در دل تاریکی و ظلم می‌درخشد و نورانیت و معنویت انقلاب اسلامی را در دنیا می‌گستراند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *