خانه / اخبار ساری / دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران با خادمین شهدا در اردوگاه راهیان نور شهید جعفرزاده اندیمشک خوزستان / راهیان نور جهادی در مقابل دشمنان

دیدار فرمانده سپاه کربلا مازندران با خادمین شهدا در اردوگاه راهیان نور شهید جعفرزاده اندیمشک خوزستان / راهیان نور جهادی در مقابل دشمنان

سردار مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” به همراه سرهنگ مجیدی ” معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا ” با خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک خوزستان دیداری صمیمی داشت و از تلاش ها و مجاهدت های خالصانه آنان تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک گفت: از همه برگزارکنندگان این نمایش عظیم معنوی راهیان نور قدر دانی می کنم به ویژه از شما خادمین شهدا که خالصانه و جهادی در یک چنین فضایی حضور پیدا کرده اید و با رفتار و گفتار و عملتان منش شهدا را بیان می کنید و این خیلی ارزشمند است.

وی افزود : امروز هیچ اکسیر و هیچ دارویی شفابخش تر از اکسیر وجود شهدا نیست که بتواند جامعه ما را سامان ببخشد.

سردار مسلمی یکی از مهم ترین دلایل ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و انسانی را دورشدن از ارزش های دینی و فرهنگ ناب ایثار و شهادت برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز هر کسی با شهدا انس بگیرد برنده واقعی در این دنیاست و خوشا به سعادت خانواده شهدا که کسی را دارند در آخرت شفاعتشان را بکند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد : به برکت شما و همه دست اندرکاران در سال گذشته یازده هزار نفر اعزام به راهیان نور داشتیم. امسال به برکت حرکت های جهادی و اقدامات همه دست اندرکاران جهادی تا هم اکنون ۱۳ هزار نفر در اردوی راهیا نور حضور پیدا کردند ان شالله تا پایان ۱۹ اسفند شانزده الی هفده هزار نفر به این مناطق سفر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه، حضور در این مکان ارزشمند و معنوی به جز طلبیدن شهدا چیزی نیست، افزود: شهید سلیمانی از خدا خواسته بود که انقدر درگیرش کند که حتی فکر گناه هم نکند شما قدر خودتان را بدانید که اینجا دائما مشغول خدمت هستید و اصلا فکر گناه نمیفتید چه برسد به اینکه گناه کنید.

سرهنگ مجیدی ” معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران نیز ” در جمع خادمین شهدای اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک گفت: از همه خواهران وبرادران که از آسایش خودشان گذشتند و به زائرین شهدا خدمت کردند قدر دانی می کنم.

وی افزود : راهیان نور از چند منظر اهمیت دارد نخست ما فرهنگ ایثار و شهادت را احیا و ترویج می کنیم. ما در قران آیات متعددی در خصوص تبلیغ جهاد و ایثار می کند و راهیان نور یکی از ابزارهایی است که می شود این فرهنگ را ترویج کرد.

سرهنگ مجیدی به مورد دوم اهمیت داشتن راهیان نور اشاره کرد و گفت: شهدا برای اسلام و انقلاب اسلامی رفتند و جانشان را تقدیم کردند و ما امروز بضاعتمان در این است که اینجا قرار بگیریم و خدمت کنیم و یاد و خاطره شان را گرامی بداریم و قدردان آنها باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران ، دلیل مهم سفر راهیان نور را مقابله با دشمن خواند و اظهار کرد: از همه مهم تر که شما به آن باید افتخار کنید مقابله با تهاجم دشمن است همه ما میدانیم که دشمن همه توان به ویژه ابزار رسانه را در اختیار گرفته تا فرهنگ ما را استحاله کند و دین و اعتقادات و باور را از ما بگیرد و در آن خدشه وارد کند به ویژه در مورد ائمه معصومین و انقلاب اسلامی و ما اینجا مقابله می کنیم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و گفت: فرهنگ راهیان نور با دشمن مقابله می کند و در واقع این یک نوع جهاد است. مقام معظم رهبری فرمودند:” هر اقدامی که در مقابل دشمن انجام بگیرد یک جهاد است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری

برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *