آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / خرداد مرگبار در دریای مازندران

خرداد مرگبار در دریای مازندران

۱۸ نفر خرداد ماه امسال در دریای مازندران غرق شدند و جان باختند که همه مرد بودند.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۸ نفر خرداد ماه امسال بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که همه مرد بودند و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۸ بودند ، ۱۰ نفر بیشتر شده است.

وی: با اشاره به غیر بومی بودن ۶۷ درصد از غرق شدگان افزود : شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، آشنا نبودن با فن شنا، نداشتن آگاهی از تفاوت شنا در دریا و استخر از مهم ترین دلایل بروز حادثه برای گردشگران است.

عباسی: با بیان اینکه ببشترین غریق مربوط به شهرستان محمود آباد بوده است ، افزود:
براساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی، شهرستان‌های محمود آباد با ۶ نفر و چالوس با ۴ نفر دارای بیشترین غریق و نوشهر.بابلسر و جویبار هر کدام با ۲ نفر و شهرهای نور و تنکابن هر کدام با یک مورد کمترین آمار غریق را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران: بیشترین سن غرق شده ها را ۲۱ تا ۳۰ سال بیان کرد و گفت:۱۲ نفر از غرق شده ها ۲۱ تا ۳۰ سال داشتند و پس از آن ۱۱ تا ۲۰ سال بودند با ۷ مورد و ۵۱ تا ۶۰ سال با یک مورد که کمترین سن غرق شدگان بودند.

این مقام اجرایی استان افزود : بیشتر غرق شده ها با وجود توصیه ها و هشدارهای مکرر، محدوده های ایمن سازی نشده و خارج از طرح را برای شنا انتخاب کرده بودند.

انتهای پیام/

سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *