خانه / اخبار ساری / حضور شهدای خوشنام (گمنام ) مایه برکت هستند

حضور شهدای خوشنام (گمنام ) مایه برکت هستند

وجود شهدای خوشنام (گمنام) در هر شهر و دیاری از ایران اسلامی مایه برکت و آرامش است.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدسمازندران: با اشاره به تشییع و خاکسپاری ۲ شهید خوشنام (گمنام) که امروز با حضور مسئولان و مردم شهید پرور تشییع و در این منطقه بندری امیر آباد شهر ستان بهشهر آرام گرفتند گفت: شهدای خوشنام(گمنام) اهل کمال هستند و حضورشان در هر شهر و دیاری به ویژه این منطقه بندری مایه برکت برای مردم منطقه بهشهر خواهد بود.

وی افزود: از ۷ شهید تفحص شده در منطقه عملیاتی بدر و کربلای ۵ که مهمان مردم مازندران بودند ۳ شهید ولامقام و خوشنام (گمنام ) ۸ سال دفاع مقدس در بهشهر خاکسپاری شدند.

سردار ملکی: با بیان اینکه ،مردم عشرستاق در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استقبال خوب و تشییع باشکوهی از پیکر شهید گمنام داشتند، افزود: پیکر ۲ شهید گمنام نیز امروز در بندر اقتصادی مازندران با شکوه خاصی تشییع و خاکسپاری شد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه، ان شاءالله به برکت این دو شهید خوشنام (گمنام) تکلیف منطقه آزاد تجاری اقتصادی مشخص بشود، اظهار کرد: مطمئن هستیم این مشکل به برکت این شهدا حل خواهد شد به دلیل اینکه بندر امیرآباد ظرفیت ، استعداد، امکانات و زیرساخت ها را به عنوان بندر آزاد تجاری دارد.

وی: از حضور مردم در تشییع باشکوه پیکر شهدای خوشنام (گمنام) در شهرستان بهشهر و بندرامیرآباد قدردانی کرد و افزود: قرار بود در این منطقه یک شهید خوشنام(گمنام) داشته باشیم که با پیگیری مسئولان وزارت راه و بندر ، یک شهید دیگر اضافه شد که از همه مسئولان قدردانی می‌کنم.

این مسئول خاطر نشان کرد : مردم نشان دادند هیچ وقت مهمانان عزیز را فراموش نخواهند کرد و هر چه داریم از شهداست و آنها اهل دل و معرفت و حقیقت هستند و ارتباط با شهدا مشکلات را حل خواهد کرد.

سردار ملکی گفت: به برکت این ۲ شهید، انتظار داریم هم مردم ارتباط‌شان با مسئولان این بندر بیشتر شود و نیز اینجا مرکز معنویتی شود و مردم از نورانیت این شهدا بهره‌مند شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه ، قرار شد سال آینده در ایام شهادت حضرت زهرا کاروان‌های شهدا در سطح ملی با عظمت و شکوه تشییع شوند، اظهار کرد: ۳۰ شهید خوشنام (گمنام) در سال ۹۴ تشییع شدند .
سردار ملکی خاطرنشان کرد: استان مازندران با لشکر ۳۰ گرگان و ۲۵ کربلا در دفاع مقدس حضور داشت و امید واریم به اسم لشکر ۲۵ کربلا سال آینده کاروان با بصیرت ۲۵ شهید گمنام را از رامسر تا گلوگاه داشته باشیم.

وی: با بیان اینکه ، شهدا اطاعت پذیر بودند و در وصیت‌نامه‌های خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند، بر ولایت‌پذیری و شهیدپروری تأکید کرد.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *