آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار های رژیم صهیونیستی / قرار گرفتن انقلاب اسلامی در جایگاه مهم استراتژیک جهان و منطقه

جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوار های رژیم صهیونیستی / قرار گرفتن انقلاب اسلامی در جایگاه مهم استراتژیک جهان و منطقه

جای پای انقلاب اسلامی امروز پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است، و انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار دارد.

به گزارش ساری فردا: حجت الاسلام غلامحسین تسخیری مسئول قرار گاه دو کوهه، در مراسم یادواره شهدای روستای کُشکَک بخش کجور شهر ستان نوشهر با اشاره به اینکه: مجلس یادواره شهدا ، مجلس تببین است، اظهار کرد : انقلاب اسلامی ما با دشمن آماده و مجهز و با برنامه و بیدار روبرو است و نباید از دشمن غافل بود.

وی افزود: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت اما امروز می بینیم جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است و انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار دارد که اگر ایران اراده کند در کمترین زمان رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه: امام خمینی (ره) با قیام خود انقلاب اسلامی را شکل داد، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون چه دشمنان خارجی در رأس آن آمریکای جنایتکار و چه عوامل داخلی غربی ها به اشکال مختلف تلاش کردند یک پایگاه مهم انقلاب اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و آن ، پایگاه و جایگاه ولایت به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

مسئول قرارگاه دوکوهه گفت: دشمن ۴۴ سال تلاش می کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما شهدا، خانواده های شهدا و مردم انقلابی ما نگذاشتند و پای انقلاب ماندند.

وی افزود: امامین انقلاب با تبیین مجاهدانه و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را حفظ کردند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه: عده ای در درون نظام خود را ضعیف و دشمن را قوی می دانند ، اظهار کرد: امام هرگز نگفت من تنها هستم بلکه فرمود سربازان من در گهواره ها هستند ، امام می دانست که در برابر دشمنِ با جنگ های ترکیبی، تعداد کم است اما باور داشت که می توان پیروز شد و این باور را انتقال داد و این باور را جوانان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم نشان دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد : دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داد تا ما فقط دفاع کنیم اما امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در جایگاه آفند قرار دارد و دیوار و دژهای محکم برای خودش ایجاد می کند .

مسئول قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه : وعده نصرت خداوند همواره محقق می شود، گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی شد دشمن عقب نشینی می کند اما ضعف و عقب نشینی، دشمن را به جلو می آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد : ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و فشار بر روی ملت ما است که به خاطر بی تدبیری و عدم باور مسئولان ما به کلام ولی امر مسلمین بود.

حجت الاسلام تسخیری گفت: امروز انقلاب اسلامی در جایگاه مهم و استراتژیک جهان و منطقه قرار گرفته است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *