خانه / اخبار ساری / تدوین کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس

تدوین کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس

کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس تدوین می‌شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، در دیدار با کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و سید حسین ولیپور معاون آموزش و پژوهش، علی اصغر خرقه پوش معاون روابط عمومی و تبلیغات و رضا سطوطی مسئول اردویی این اداره کل امروز برگزار شد ، از تدوین کتاب نقش اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در دفاع مقدس خبر داد.

وی: تدوین کتاب نقش عملکردی اداره کل آموزش و پرورش در دفاع مقدس و راهیان نور استانی دانش آموزان را از مأموریت‌های این اداره کل بیان و اظهار کرد : پژوهش مرتبط با نقش آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس با انجام مصاحبه و بازخوانی نقش عملکرد آموزش و پرورش به همت اداره کل حفظ آثار انجام شد.

سردار ملکی اظهار کرد: کتاب نقش عملکردی آموزش و پرورش در دفاع مقدس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش امسال تدوین و در اجلاسیه سال ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از تدوین نقش دفاع مقدس استان و معرفی شهدای محوری در کتاب جغرافیای استان در کتاب دوره دبیرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال های اخیر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش درس آموزش دفاع مقدس به صورت ضمن خدمت تدریس می‌شود و در این بخش تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش آموزش دیدند.

این مسئول: از برگزاری اردوهای دانش آموزی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردوها که از پاییز سال گذشته آغاز شد با همکاری آموزش و پرورش امسال نیز پیگیری خواهد شد.

کمالی مدیرکل آموزش و پرورش امازندران : نیز در این دیدار از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری در اجرای مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *