آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بیان ارزش های انقلاب اسلامی با زبان هنر /جلوه پر رنگ هنر در جشن انقلاب ۱۴۰۱

بیان ارزش های انقلاب اسلامی با زبان هنر /جلوه پر رنگ هنر در جشن انقلاب ۱۴۰۱

هنرنمایی هنرمندان در گردهمایی مردمی جشن سالگرد پیروزی انقلاب، گرمابخش جمعه سرد ۲۲ بهمن مرکز مازندران شد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با هنر نمایی تنی چند از هنرمندان رشته های مختلف جلوه ای دیگر به این رویداد مردمی بخشید.
مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران : نیز با همراهی هنرمندان در ایستگاه هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقت آن است که با زبان هنر به انتقال ارزش های انقلاب پرداخت چراکه این شکل و شیوه بهترین و موثرترین ترین راه تبیین مفاهیم است.
وی: با ابراز خرسندی و قدردانی از استقبال عمومی و توجه به کارهای هنری اجرا شده در میدان امام ساری گفت: همانطور که مردم ما با درایت و بصیرت نسبت به همه موضوعات برخورد میکنند، فهم آنان از فعالیت های فرهنگی هنری نیز کار هنرمندان را برای تولید آثار عمیق، فاخر و تاثیر گذار سخت تر میکند و این وظیفه ی ما هست که نسبت به تولیدات خود دقت نظر بالایی داشته باشیم.

معصومی گرجی گفت: اعضای خانه عکاسان حوزه هنری نیز با حضور در شهرهای مختلف، با همراهی مردم، به ثبت لحظه های ویژه و شکار سوژه های به یاد ماندنی از ۲۲ بهمن مازندران پرداختند.

رئیس حوزه هنری مازندران اظهار کرد : برگزاری مسابقه عکس « برای کشورم ایران» که در دو بخش آماتور ( موبایلی) و حرفه ای به بررسی آثار ثبت شده از رویدادهای مردمی دهه فجر بویژه روز ۲۲ بهمن و جشن انقلاب می پردازد از جمله برنامه های حوزه هنری استان بوده است.

این مسئول گفت : برگزاری ایستگاه هنر انقلاب با طراحی و اجرا موسیقی حوزه هنری مازندران در میدان امام خمینی (ره) شهر ساری مرکز استان، محل حضور خیل عظیمی از مردم بود.

وی افزود: اجرای آهنگ های شاد و فرح بخش ( پاپ)، سرود های مازندرانی و فارسی، مسابقه نقاشی کودک و نوجوان، نمایش عروسک های اقوام و نمایشگاه کاریکاتور از دیگر برنامه های حوزه هنری مازندران در یوم الله ۲۲ بهمن امسال و جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که راهپیمایان استقبال خوبی کردند.

انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *