آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری همایش بزرگداشت حکیم نظامی در مازندران

برگزاری همایش بزرگداشت حکیم نظامی در مازندران

همایش استانی بزرگداشت حکیم نظامی شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در رویان، مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با حضور رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، ، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ هنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همایش استانی بزرگداشت حکیم نظامی توسط این اداره کل با همکاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران، روز شنبه ششم اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ در مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم (ص) رویان شهرستان نور برگزار می شود. 

وی افزود: در این همایش فرهنگی که به صورت استانی برگزار می شود، مسئولان کشوری و استانی حضور خواهند داشت.

جوادی اظهار کرد : : در این همایش اساتید ادبیات استان مازندران در باب شاعر پارسی سرا حکیم نظامی سخنرانی خواهند کرد. 

این مسئول با اشاره به اینکه: این همایش به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار می شود اضافه کرد: برای برگزاری این همایش استانی، فرمانداری شهرستان نور، شهرداری ها، دانشگاه ها و انجمن های ادبی شهرستان، همکاری شایسته ای داشتند که از این بابت از مدیران و مسئولان این دستگاه‌ها و نهادها سپاسگزاریم. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویس با اشعار حکیم نظامی، تجلیل از نظامی پژوهان استان و رونمایی از تمبر یادبود همایش استانی بزرگداشت حکیم نظامی از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *