آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر در مازندران

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر در مازندران

رزمایش گردان های الی بیت المقدس ۱۲ با رمز( یا علی ابن ابیطالب) و کوثر در مازندران آغاز شد.

به گزارش ساری قردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر که در شهرستان های جویبار و بابلسر برگزار شد گفت: این رزمایش به مدت ۲ هفته روز های پنجشنبه و جمعه در مازندران برگزار می شود.

وی افزود : این رزمایش با حضور بسیج مردمی در بخش های: امداد و نجات، رزمایش کوی و برزن ،( رزم جنگل و حفاظت از ساحل دریا) برگزار می شود .

سردار مسلمی با اشاره به اینکه : حضور بسیجیان در این رزمایش در دو گردان الی بیت المقدس ۱۲ (برادران) و کوثر (خواهران) نشان دهنده پشتیبانی مردم به ویژه جوانان از انقلاب اسلامی و نظام ‌جمهوری اسلامی ایران است گفت: حضور بسیجیان در همه ی صحنه ها و بحران های طبیعی و غیر طبیعی و خدمت بی منت به مردم نشان اقتدار و قدرت و تاثیر گذاری بسیجیان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به : جنگ وسیع رسانه ای دشمنان و خائنین داخلی ، به بهانه جنگ اقتصادی در کشور که هدفشان همان تضعیف باور های مردم نسبت به انقلاب و نظام است اظهار کرد ؛ با حضور مقتدرانه و پر قدرت بسیجیان نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد و نشان دهنده آن است که مردم ما به ویژه جوانان بسیجی پای این انقلاب و نظام مقتدرانه ایستاده اند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *