خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران

برگزاری دومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران

دومین جشنواره ملی «افتخار من در مازندران
برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، مهرداد روحانی دبیر دومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران : از برگزاری این جشنواره در استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار در بخش فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، عکس، خاطره و دلنوشته قابل پذیرش است.

روحانی: حجم فایل ویدئویی بارگذاری شده را حداکثر ۵۰ مگابایت اعلام کرد و افزود: همچنین فرمت های تصویری قابل قبول در جشنواره M4V/MP4/MMV/MOV و فرمت های صوتی قابل قبول در MP3/WMA/OGG اعلام شده است.

این مسئول با بیان اینکه: آثار ارسالی (خاطرات) می‌بایست توسط فرزند و یا نوه پیشکسوت دفاع مقدس تهیه و ارسال گردد، گفت: در آثار ارسالی، فرد تهیه کننده خاطره، فرزند یا نوه و پیشکسوت خاطره گو در فیلم ارسالی مشخص باشند.

دبیر دومین جشنواره ملی، افتخار من، در مازندران، میزان ارتباط عکس و خاطره ارسال شده با هم، میزان اشاره به مبانی ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در آثار ارسالی، میزان تبلور بصیرت دینی و خودسازی پیشکسوت رزمنده در آثار ارسالی و میزان اثرگذاری و نفوذ بر قلوب و تأثیر آن در بیننده و شنونده را از جمله شاخص های ارزیابی و سنجش خاطرات ارسالی عنوان کرد.

وی : میزان اعتقاد و باور به نقش رزمندگان به عنوان اصلی‌ترین عناصر مقابله در هشت سال دفاع مقدس و محور مقاومت، میزان کیفیت و شفافیت فیلم و عکس ارسالی، میزان گویایی و روان گویی نوع خاطره، میزان استفاده از ذوق هنری در آثار ارسالی اعم از فیلم، عکس، دلنوشته و …، تقویم فیلم و تصویر نسبت به عکس و صوت در ارزیابی‌ها و میزان اثرگذاری در شنونده در جهت ایجاد حس سلحشوری با سبک داستان سرایی در خاطرات صوتی ارسال شده از دیگر شاخص‌های ارزیابی و سنجش خاطرات ارسالی به شمار می‌آید.

این مسئول : مهلت ارسال آثار را تا ۳۰ بهمن امسال علام کرد و افزود: کمیته داوران از میان آثار ارسالی پس از ارزیابی و بررسی ۲۰ اثر را به عنوان نفرات برتر استانی انتخاب و به تهران معرفی خواهد کرد.

روحانی با بیان اینکه : علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی eftekhar.man.mazandaran@gmail.com و یا در شبکه‌های اجتماعی ایتا، سروش، روبیکا، و بله به شماره ۰۹۱۱۸۴۸۲۱۸۱ ارسال کنند.

دبیر دومین جشنواره ملی «افتخار من» : در مازندران گفت: همچنین علاقمندان می‌توانند به منظور هماهنگی‌های لازم و دریافت پاسخ سوالات، با شماره ۰۹۱۹۶۳۳۱۰۹۱ دبیرخانه جشنواره ارتباط برقرار کنند.

وی : نشانی دبیرخانه این جشنواره را ، ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، کد پستی ۴۸۱۷۹۵۴۵۳۸ اعلام کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *