آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران

آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در سالن سینما کانون ساری برگزار شد..

به گزارش ساری فردا ، حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور: در آئین تکریم و معارفه مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ، که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به میزبانی آموزش و پرورش استان و اصحاب رسانه در ساری برگزار شد : با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با ماه رجب و سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) گفت: تعلیم و تربیت و پرورش نوجوانان و جوانان در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید بر پایه مکتب حضرت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی قرار گیرد تا این کودکان و نوجوانان که آینده سازان کشور ما هستند بتوانند در پیشرفت همه جانبه کشور نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه : خواندن دعا بسیار اهمیت دارد و باید برای دیگران دعای خیر کنیم اظهار کرد: در ماه رجب خواندن دعا بسیار ثواب دارد .

علامتی گفت: بزرگترین افتخار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این است که ۲۶۰ شهید والامقام در دفاع مقدس ، تقدیم این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد .

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با بیان اینکه : از ۲۴ اثر فیلم که به چهل و چهارمین جشنواره فیلم فجر کشور راه یافتند ۲ اثر یکی فیلم بلند پویا نمایی به نام بچه زرنگ که نخستین مورد در این بخش بوده از محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و دیگری فیلم بلند رئال به نام در آغوش درخت نیز از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با همکاری حوزه هنری بوده است که نشان از توانمندی این مجموعه دارد.

وی: از راه اندازی دوباره طرح کانون و مدرسه که در طول چند سال فراز و نشیب هایی در کشور داشت خبر داد و افزود : مازندران در احیای این طرح پیشتاز است هرچند طرح های دیگری هست که باید احیا شود.

علامتی با اشاره به اینکه : ۱۰۰۰ مرکز فرهنگی و هنری در کشور فعالیت می کنند خاطرنشان کرد: ۳ هزار عنوان کتاب پس از انقلاب اسلامی تولید شده و تعداد ۹ میلیون جلد کتاب در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور وجود دارد .

این مسئول: با اشاره به ضرورت مهندسی جامعه پردازی کانون پرورش فکری کودکان
و نوجوانان برای آینده ایران اسلامی نقش موثری است که این مجموعه باید به خوبی ایفا کند گفت: تعلیم و تولیدات ما باید فاخر و جدید و تاثیر گزار باشند.

وی با اشاره به اینکه: علاوه بر ارتباطات حضوری و فیزیکی کودکان و نوجوانان به صورت کتاب باید ارتباطات دیجیتالی نیز تقویت و سامانه های بر خط هم راه اندازی شود.
علامتی با بیان اینکه : نیروها و مربیان کانون و اعتماد و رضایتمندی مردم مهم ترین سرمایه های کانون ها هستند گفت این نشان از فعالیت شایسته این کانون ها دارد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از دست ساخته های کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایش گذاشته شد.

در پایان این مراسم: از زحمات علی یزدان شناس مدیر کل اسبق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران قدردانی و حامد فاضلی کبریا به عنوان مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران معرفی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *