خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی در مازندران

برگزاری آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی در مازندران

نمایشگاه کتاب، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی در مازندران گشایش یافت.

به گزارش ساری فردا، آئین افتتاحیه نمایشگاه کتاب ، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، سردار عبدلله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و نیز اصحاب رسانه در سالن نمایشگاهی زنده یاد سلمان هراتی در ساری مرکز استان برگزار شد.

حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه که از امروز ۲۷ فروردین در سالن نماشگاهی زنده یاد سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ساری گشایش یافت و تا ۳۱ فروردین به مدت ۵ روز ادامه دارد ، ۴۳ انتشاراتی کشوری و ۱۳ انتشارات استانی محصولات خود را در ۴۰ غرفه برای باز دید عموم مردم به نمایش و عرضه گذاشتند.
وی افزود: رو نمایی از ۲۱ کتاب که ۳ کتاب ویژه کودکان و نوجوانان است، اجرای برنامه های فرهنگی وهنری، مسابقات همراه با اهداء جوایز (هر شب) و برنامه های متنوع برای همه ی سنین، کودکان و بانوان و نیز غرفه ویژه عفاف و حجاب ، از مهم ترین ویژه گی های این نمایشگاه در سال ۱۴۰۲ است .

جوادی گفت: علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و عصر ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب (بعد از افطار) برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی ساری، میدان امام خمینی(ره) سالن نمایشگاهی سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

یاد آور می شود: اداره کل آموزش و پرورش ، اداره کل کانون پرورش فکری ، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و… در این نمایشگاه غرفه دارند و غرفه ای برای اصحاب رسانه نیز اختصاص داده شد.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام فرمانده سپاه کربلا مازندران به مناسبت فرارسیدن هشتمین سالگرد حماسه کربلا خانطومان و شهادت ۱۶ مدافع حرم و خط شکن لشکر ۲۵ کربلا

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در پیامی فرارسیدن هشتمین سالگرد حماسه کربلا خانطومان ” …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *