آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران

برگزاری آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارگران بسیجی مازندران با محوریت گرامیداشت، شهید نوروز علی یزدانخواه شهید شاخص کارگری کشور در شهرستان بابل برگزارشد.

سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کر بلا مازندران در حاشیه آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی که با محوریت گرامیداشت شهید نوروز علی یزدانخواه ” شهید شاخص جامعه کارگری کشور” که در شهرستان بابل برگزار شد ، در گفت و گو با ساری فردا، با بیان اینکه : این جشنواره در قالب مسابقات ورزشی در ۴ رشته : تنیس روی میز، بازی های بومی محلی ، کشتی و دو و میدانی برگزار شد ، گفت : ۴۰۰ نفر از کارگران بسیجی استان در این مسابقات شرکت و با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه: کارگران بسیجی استان استقبال خوبی از این جشنواره کردند افزود : این جشنواره در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، مبنی بر تکریم از جامعه بزرگ و پر تلاش کارگری و نیز ایجاد نشاط و امید و انگیزه در میان زحمتکشان عرصه تولید و اشتغال برگزار شد .

حسینیان خاطرنشان کرد : برگزاری برنامه ها با محوریت خانواده ، فضای مجازی و جهاد تبیین از دیگر برنامه های بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا استان است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و جوایز نفیس از برگزیدگان این جشنواره فرهنگی و ورزشی قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *