آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی میزخدمت جهادی بسیج در روستای یادمان

برپایی میزخدمت جهادی بسیج در روستای یادمان

به مناسبت هفته دولت، طرح میز‌ خدمتِ جهادی، با نام شهیدان رجایی و باهنر امروز در روستای یادمان بخش کلیجان رستاق ساری برگزارشد.


به گزارش ساری فردا:سرهنگ شعبانی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت: طرح میز‌های خدمت، به مناسبت هفته دولت و به نام شهیدان رجای و باهنر با هدف خدمت جهادی و بی‌منت به مردم با همکاری ادارات، سازمان‌ها و مدیران کل و نیز آماده کردن آن‌ها برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم اجرا شد.

وی افزود: در همین زمینه، سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان میز‌های خدمت جهادی و تخصصی برگزار کرده است .

سرهنگ شعبانی افزود: امروز مدیران اداره کل کمیته امداد، شرکت گاز، توزیع برق ، اداره آب و فاضلاب، اداره کل بهزیستی، راه و شهر سازی و مجموعه سپاه ساری و بخشداری کلیجان رستاق در قالب میز خدمت جهادی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در روستای یادمان حاضر شدند تا مشکلات مردم این منطقه را در زمینه های مختلف بررسی و رفع کنند.
.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: ما هم در کنار مدیران ادارات به عنوان یک بازوی خدمت رسان در سطح بسیج و سپاه فعالیت می کنیم.

وی افزود : میز خدمت جهادی به مناسبت های مختلف مانند:هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و دهه فجر در اکثر مناطق دورافتاده نقش پرنگ تری دارد و این طرح همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *