خانه / اخبار ساری / ایجاد قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در کمیته امداد مازندران

ایجاد قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در کمیته امداد مازندران

قرارگاه جهادی با نام حاج عبدالله والی از (امدادگران ) کمیته امداد مازندران ایجاد شد.

به گزارش ساری فردا، میثم معافی مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی از (امدادگران) کمیته امداد مازندران از ایجاد این قرارگاه خبر داد و گفت: قرارگاه حاج عبد الله والی ، در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت ایجاد شد.

وی افزود : ترویج ارزش‌های انقلابی و روحیه جهادی برای رسیدگی به محرومان و آسیب‌دیدگان در حوادث غیر مترقبه از مهترین اهداف تشکیل این قرارگاه است.

معافی گفت: با ایجاد این قرارگاه در تلاشیم تا با استفاده از ظرفیت جوانان در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در مناطق محروم فعالیت های مطلوبی انجام شود.

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی کمیته امداد در مازندران اظهار کرد: با انتصاب اعضا، برنامه ریزی های لازم برای حضور در مناطق محروم استان و حتی برون استانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه: ایجاد انگیزه امید و خودباوری در مناطق محروم، توانمندسازی محرومان از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است، گفت: از همه ظرفیت ها و ایده ها برای اجرای هرچه بهتر برنامه های قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به نیازمندان و محرومان استفاده می کنیم.

این مسئول خاطر نشان کرد :«حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشاء خدمات و فعالیت‌های ارزنده و موثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برگزاری آیین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی،فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج مازندران

برگزاری آئین اختتامیه مرحله نهایی نخستین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه های مقاومت بسیج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *