آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ایجاد فرصت شغلی برای ۵۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت منطقه (۲) ساری

ایجاد فرصت شغلی برای ۵۷۶ نفر از مددجویان تحت حمایت منطقه (۲) ساری

۵۷۶ نفر از مددجویان کمیته امداد منطقه (۲) ساری مشغول به کار شدند .

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام مهدی بریمانی رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری با اشاره به اینکه : برای ۵۷۶ نفر از مدد جویان کمیته امداد منطقه ۲ ساری از ابتدای امسال تا کنون شغل ایجاد شده است اظهار کرد : هزار و ۸۰۰ نفر نیز در این مدت برای دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ از اعتبارات بند( ب) تبصره ۱۶ ، ۷۶۰ نفر با مبلغ ۶۹ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون ۵۴۲ نفر مبلغ ۴۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه (۲) ساری بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارت های فنی و حرفه‌ای مددجویان آموزش های مختلف، در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی مشاغل و نیز مهارت آموزی به ۵٠٠ نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت الاسلام بریمانی اظهار کرد:طبق قانون تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱، ۲۱ نفر با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۹٠ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که ۱۳ نفر با مبلغ ۳ میلیارد و ۲۴٠ میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

این مسئول گفت: از طریق منابع امدادی نیز ۲۱ نفر برای دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش ۸۶۴ میلیون تومان معرفی شدندکه تمامی این افراد وام های مورد نظر را دریافت کردند.

یادآور می شود: ۷ هزار و ۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امدادمنطقه (۲) ساری هستند و از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *