آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / اهدا بیش از ۶ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندران

اهدا بیش از ۶ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند مازندران

۶ هزار و ۴۰۰ عدد تبلت سال گذشته به دانش آموزان نیازمند مازندرانی اهدا شد.

به گزارش ساری فردا، در دیدار درخور، معاون توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران با حجت الاسلام بشیر عالیشاه ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، با اشاره به اینکه : میان کمیته امداد و آموزش و پرورش استان در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند تعامل خوبی وجود دارد گفت: با توجه به شرایط کرونایی در سال گذشته به ۶ هزار و ۴۰۰ دانش آموز نیازمند متقاضی، تبلت، اهدا شد.

وی افزود: برای همکاری بیشتر با اداره کل آموزش و پرورش، به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند ، ۳۳ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ایجاد شد.

حجت الاسلام عالیشا خاطر نشان کرد : مازندران نخستین، استان در سطح کشور بود که توانست با همدلی خیران ، تبلتِ دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران :در مورد مدارس همدل گفت: با همکاری این نهاد و آموزش و پرورش استان، موفقیت های خوبی در این بخش حاصل شد و ۶۳۰ مدرسه در طرح مدارس همدل در استان با کمیته امداد همکاری کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی در تلاش هستیم تا امسال هم بهترین خدمات را به دانش آموزان نیازمند ارائه دهیم.

درخور ، معاون توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش مازندران هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و بویژه دانش آموزان نیازمند فعالیت های شایسته ای انجام می دهد.

وی افزود : خوشبختانه کمیته امداد و آموزش و پرورش مازندران در اجرای طرح مدارس همدل با همکاری و همراهی مدیران مدارس موفق بودند.
انتهای پیام/
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *