آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور

امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور

تفاهم نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد مازندران و دانشگاه ‌پیام نور مازندران امضا شد، تا خدمات بهتری به نیازمندان ارائه شود.

به گزارش ساری فردا، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران: در حاشیه امضای
تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه : در استان مازندران ۸۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند اظهارکرد: از مجموع این تعداد، ۱۲ هزار دانش آموز و هزار و ۶۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت هستند.

وی افزود: ۳ هزار و ۷۰۰بیمار صعب‌العلاج و ۲ هزار و ۷۰۰نفر از ایتام و حدود ۱۰ هزار نفر فرزند طرح محسنین تحت حمایت قرار دارند و خدمات به آنان ارائه می شود.
حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان گقت : ساخت هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی نیز در حال ساخت است .

مدیر کل کمیته امداد مازندران خاطر نشان کرد : ۱۱ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی با ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار سال گذشته ایجاد و صد درصد اعتبارات نیز جذب شد.

وی گفت: به همه ی نوعروسان تحت حمایت نیز سال گذشته جهیزیه اهدا شد.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: خدمات کمیته امداد به مددجویان متنوع و مختلف است و همه باید در راستای کمک به خانواده های نیازمند ، با همدلی و اقدام جهادی و انقلابی قدم برداریم.
دیدار و نشست مقدماتی برای برگزاری استارت آپ در مناطق شرق و غرب و مرکز استان، حمایت از دانشجویان و کارآفرینان و صاحبان کسب و کار از جمله اقدامات تفاهم نامه کمیته امداد مازندران و دانشگاه پیام نور درسال گذشته بوده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *