آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / آغاز رزمایش سراسری دیدبان اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران

آغاز رزمایش سراسری دیدبان اقتصاد مقاومتی کشور در مازندران

رزمایش سراسری دیدبان اقتصاد مقاومتی کشور با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با رمز یا حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، رزمایش سراسری دیدبان اقتصاد مقاومتی امروز با حضور سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، حمید رضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور. سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات مازندران ، سردار اقبالپور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان و اصحاب رسانه ، در روز حضرت امام حسن مجتبی (ع) به صورت وبیناری (ارتباط تصویری) با دیگر استان ها در ستاد فرمانده ای سپاه کربلا مازندران با رمز یا حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

سردار محمد زهرایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران به ویژه سید الشهدا مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز تسلیت به مناسبت شهادت آیت ا.. سلیمانی این عالم مجاهد و نستوه اظهار کرد: بر اساس فرمایشات و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ، همانطور که مردم در جنگ و دفاع مقدس وارد میدان شدند و با همه ی مشکلاتی که آن زمان در کشور وجود داشت پیروز و سربلند شدند در جنگ و دفاع اقتصادی نیز باید مردم وارد صحنه شوند و با افزایش تولیدات کشاورزی و دامی در روستاها و نیز تولیدات صنعتی و کارگاه ها و … پیروز جنگ اقتصادی باشند.

وی با اشاره به اینکه : به دلیل کم توجه ای به روستا ها و روی آوردن جوانان به زندگی شهری و علاقه آنها به کارهای سبک و درآمد بالا، روستاهای مولد که نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند نقش خود را به خوبی ایفا نکردند و اقتصاد ما دچار مشکلاتی شده است .

سردار زهرایی گفت: برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شعار سال ، رونق تولید و مهار تورم در کشور ، اقتصاد باید به صورت مردم سالاری و مردم محوری اداره شود که بسیج اقشار نقش مهم و هدایت کننده دارند .
مسئول سازمان بسبج سازندگی کشور با اشاره به اینکه : ۵ میلیون کارگر افغانی در کشور با انجام کارهای سخت نقش مهمی در چرخاندن چر خ های اقتصادی کشور را دارند گفت: متاسفانه جوانان ما به دلیل داشتن تحصیلات دانشگاهی علاقه ای به کار های سخت و حتی حاضر نیستند علم و دانش خود را با فعالیت های بدنی و فیزیکی همراه کنند که مشکلاتی در اقتصاد شاهد هستیم و در بخش اقتصادی هنوز نمره قبولی نگر فتیم اما با این رزمایش اقتصاد مقاومتی در ۲ بخش ارزیابی واحد های تولیدی بر اساس مولفه های اقتصاد مقاومتی و نیز با اعطای نشان اقتصاد مقاومتی می توانیم امید وار باشیم به هدف نهایی مهار تورم دست یابیم.

حمید رضا الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه : رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت اقتصاد کشور و تاکید بر توجه بیشتر به این بخش گفت: رهبر معظم و فرزانه انقلاب بر راهبرد، عملیاتی و ستادی و تحولی تاکید دارند باید با توجه به فرمایشات ایشان حرکت کنیم و پیش برویم.

وی افزود: با توجه به هجمه های اقتصادی دشمنان که هدفشان طولانی کردند تورم و از کار انداختن چرخ های تولید در کشور است باید با افزایش تولیدات به ویژه تولیدات صنعتی تورم را کاهش و نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور اظهار کرد: ۱۰۰ واحد تولیدی در کشور و ۳۰ واحد در استان مازندران برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی شناسایی شده است .

برگزاری برنامه صبحگاه و رژه خودرویی با محوریت رزمایش اقتصاد مقاومتی و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده .

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *