خانه / اخبار ساری / ذخیره ۱۳۰ هزار تن گندم در مازندران 

ذخیره ۱۳۰ هزار تن گندم در مازندران 

 ذخیره استراتژیک گندم  تا کنون در مازندران به ۱۳۰  هزار تن رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران در بازدید روز جمعه از مراکز خرید تضمینی گندم و سیلوی مرکزی شهرستان  نکا هفته جهاد کشاورزی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار  کرد: این ایام فرخنده را به خانواده بزرگ حوزه کشاورزی ، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران این عرصه به ویژه  کشاورزان عزیز و مجموعه تامین گندم آرد و نان استان تبریک عرض می کنم.

وی در بازدید از مراکز خرید به لزوم حمایت از کشاورزان استان در زمان تحویل محموله های خود تاکید کرد و افزود: کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی نقشی اساسی در امنیت غذایی کشور و توسعه اقتصادی استان دارند.

وفائی نژاد گفت : در راستای سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان و اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان مازندران تاکنون بیش از ۶۳ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

وفائی نژاد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه، روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی ، کامیون و واگن های گندم به این سیلو حمل می شود اظهار  کرد: همزمان با خرید تضمینی گندم در استان ، هماهنگی های لازم برای تامین گندم کیفی استان از طریق حمل جاده ای و ریلی از سایر استان ها نیز صورت گرفته و گندم تولیدی استان های گلستان ، خوزستان و کرمانشاه روانه سیلوهای مازندران  می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تصریح کرد: به منظور تامین گندم مصرفی استان و با هماهنگی های انجام شده با تشکل های حمل و نقل استان های مازندران و گلستان، روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه تریلی، کامیون و واگن های حمل گندم وارد سیلوی شهید میرزاپور نکا می شود.

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: موجودی استراتژیک گندم در حال حاضر  در سیلوهای استان به  بیش از ۱۳۰ هزار تن رسیده است.

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سلام

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

ترندشدن ۲ هشتگ شهدایی مازندران در توییتر

در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای مازندران هشتگ دومین کنگره ملی شهدای استان و مدال عشق در توییتر فارسی ترند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *