خانه / اخبار ساری / درخشش عکاس  مازندرانی در نخستین جشنواره ققنوس قلم  کشور 

درخشش عکاس  مازندرانی در نخستین جشنواره ققنوس قلم  کشور 

ابراهیم فلاح  عکاس و خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی  آوای خزر مازندران در نخستین جشنواره ملی روایت “ققنوس قلم ” رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش  پایگاه  خبری  تحلیلی ساری فردا ، عکاس پایگاه خبری تحلیلی  آوای خزر در نخستین جشنواره ملی روایت “ققنوس قلم”، رتبه برتر را به دست آورد و جایزه خود را امروز دریافت کرد.

این  عکاس  و هنرمند پیشکسوت ساروی و  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر توانست در نخستین پویش رسانه‌ای روایت ققنوس قلم که در سطح ملی برگزار شد، رتبه نخست را از آن خود کند.

فلاح امروز با حضور در مجتمع فرهنگی  حضرت ولیعصر (عج) تهران، هدیه خود را دریافت کرد. مجموعه عکس او که مربوط  به راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم‌کردن نسل‌کشی و به شهادت رساندن جمعی از خبرنگاران و راویان جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده است، نظر هیات داوران را جلب کرد.

 این رویداد رسانه‌ای و فرهنگی – هنری با حضور “ناصر ابوشریف” نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، حجت الاسلام علی کریمیان مدیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه و علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی امروز  در مجتمع  فرهنگی هنری ولی عصر  تهران  برگزار شد.

ابراهیم فلاح  هنرمند پیشکسوت ساروی تا کنون از چندین جشنواره ملی شامل:  ابوذر، زن و روستا، محیط زیست، جهاد و شهادت و … همچنین در بیشتر جشنواره‌های استانی رتبه‌های برتر را در کارنامه دارد.

یاد آور می شود: ابراهیم فلاح اهل شهرستان ساری، بخش دودانگه و روستای گردشگری دینه‌سر است و دستی در  هنر آئینی  تعزیه دارد. 

انتهای پیام/

سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در مازندران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه همه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *