آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / گسترش تفکر بسیجی تحقق دولت اسلامی

گسترش تفکر بسیجی تحقق دولت اسلامی

گسترش تفکر بسیجی در جامعه موجب تحقق دولت اسلامی می شود.

به گزارش: ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسیول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران :عصر دیروز در دیدار با حجت الا سلام قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر گفت : اهداف این سازمان ریشه در اندیشه ناب امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص گسترش تفکر بسیجی در همه ی عرصه ها و لایه ها است و هدف کلی همان تحقق دولت اسلامی است که بایستی در همه سازمان ها، دستگاه ها ، مدیران و کارکنان نهادینه شود.

وی افزود: کارآمدی نظام اداری و ایجاد سلامت اداری نیز از دیگر اهداف مهم حضور بسیج در ادارات است.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد : سلامت اداری ابتدا توسط خود مدیران و کارکنان آنان باید رغم بخورد، سپس توسط نهادهای نظارتی نیز نظارت شده تا شاهد انحراف، انحطاط و فساد اداری در هیچ سازمانی نباشیم.

مسیول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : عرصه های نقش آفرینی بسیج برای بالابردن کارآمدی دستگاه ها در زمینه های فرهنگی، ورزشی، علمی، رزمی ، فکری، بصیرتی و… موجب حفظ و انسجام کارمندان و پویایی سازمانی خواهد شد.
وی افزود : همه با هم با وحدت ، انسجام و همدلی کمک کنیم به مجموعه دستگاه ها و مدیران تا ارایه خدمات بهتر و هر چه بیشتر به مردم عزیز و نیز نظام اسلامی تحقق یابد.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، نیز در این دیدار :با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) که مردم از دو گروه شامل:دانشمندان و زمامداران زمان خود الگو می گیرند و اگر آنها خوب باشند تاثیر خوب روی مردم می گذارد و اگر بد باشند تاثیر بد دارند گفت: اگر در هر عرصه ای تفکر بسیجی حاکم شود، موجب سعادت و سربلندی آن منطقه و جامعه خواهد شد .

وی: با اشاره به فرموده حضرت علی (ع) که مردم به دولت مردان خود شبیه تر از پدرانشان هستند و از رفتار آنها الگو می گیرند افزود : مسئولان ،در مرحله اول باید هدف فعالیت های خود را جلب رضای خداوند و در مرحله دوم خدمت به نظام اسلامی، انقلاب و مردم بدانند.

حجت الاسلام قلی پور اظهار کرد: مسئولان بایستی خود را خادم مردم بدانند و در مواجهه با ارباب رجوع هیچ شأنی به غیر از خدمت به مردم برای خود قایل نباشند.

امام جمعه شهرستان بابلسر گفت:ورود به هر اداره ای بایستی بیانگر اسلامی بودن و انقلابی بودن آن باشد.

وی خاطر نشان کرد : متاسفانه کلمه ارباب رجوع به معنای واقعی در سازمان ها و دستگاه ها پیاده نمی شود و مدیران و مسیولان در مراجعات مردمی ، مردم را به چشم ارباب نگاه نمی کنند.

حجت الاسلام قلی پور اظهار کرد: استقرار بسیج در هر اداره نقش تسهیل گر ،خیرخواه ، کمک کار و یاریگر را ایفا می کند و مدیران و مسئولان باید درک درستی از حضور بسیج داشته باشند.

حجت الاسلام قلی پور گفت:مدیران و کارمندان ادارات باید با همان روحیه بسیحی، نگاه مهربانانه، دلسوزانه و مناسب، به مردم خدمت کنند.

وی: با قدردانی از حضور مسئول بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلای استان و زحماتی که در راستای مأموریت های محوله کشیده شد گفت: اینجانب خود را یک بسیجی می دانم و هرجایی که بتوانم خدمت و کار موثری انجام دهم حضور میدانی دارم.
انتهای پیام /
سکینه رضاییان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *