آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / کاهش ۱۱ درصدی نزاع در مازندران

کاهش ۱۱ درصدی نزاع در مازندران

نزاع و درگیری در مازندران ۶ ماه نخست امسال ۱۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش ساری فردا، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به معاینات انجام شده نزاع ، در ۶ ماه نخست امسال در استان اظهار کرد : ۱۰ هزار ۱۷۴ نفر که ۶ هزارو ۶۱۳ نفر مرد و بقیه زن بودند در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به : کاهش ۱۱ درصدی نزاع در ۶ ماه نخست امسال افزود : بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان ، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندرود به تعداد ۹۶۹، بابل با ۸۲۵ و نوشهر ، چالوس با ۷۳۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان فریدونکنار با عدد ۹۶ نفرثبت شده است.

دکتر عباسی گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان ، شهریور با هزار ۸۲۸ ،مرداد با هزار ۷۸۷ و خرداد با هزار ۷۷۸ به ترتیب بیشترین و اردیبهشت ماه با هزار ۵۱۷ کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه: نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است ، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر میشود.

این مقام اجرایی استان: یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت : میتوان با آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی ، با بحث ، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

راهپیمایی مردم ساری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *