خانه / اخبار ساری / کارکنان و کارمندان ادارات کل و سازمان های مازندران از حضور پیکر ۲ تن از شهدای خوشنام ۸ سال دفاع مقدس به گرمی استقبال و با شهدا تجدید پیمان کردند .

کارکنان و کارمندان ادارات کل و سازمان های مازندران از حضور پیکر ۲ تن از شهدای خوشنام ۸ سال دفاع مقدس به گرمی استقبال و با شهدا تجدید پیمان کردند .

به گزارش ساری فردا، سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران: با اشاره به اینکه ، کارکنان و کارمندان ادارات و سازمان های استان در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار دلها شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از حضور پیکر ۲ تن از شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس به گر می استقبال و تجدید پیمان کردند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند گفت: حضور شهدای خوشنام (گمنام) در ادارات و سازمان ها، موجب معنویت افزایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید روحیه کارکنان، وحدت، حفظ انسجام میان مدیران و کارکنان می شود.

وی افزود: این مراسم با پشتیبانی مدیران کل، ادارات و سازمان ها و با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل به همراه مداحی و سخنرانی و با حضور شهدای گمنام در ساعات ابتدایی فعالیت ادارات در دو روز متوالی به مناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد .
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *