آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پی ارتحال حجت الإسلام والمسلمین أبوالقاسم طاهری

پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پی ارتحال حجت الإسلام والمسلمین أبوالقاسم طاهری

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در پیامی، ارتحال حجت الإسلام والمسلمین آقای أبوالقاسم طاهری را تسلیت گفت.

متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

گرچه کوچ عزیزان و هجرت دوستان با خود تاب و توان مى برد، اما رحلت برخى از آنان با خود روح و روان مى فشاند. با هیچ توجیه زمینى یا بیان آسمانى نمى توان آهنک این سفر را تفسیر و رفتن این انسان شریف و عزیز را تعریف نمود، تنها التجاء به ساحت ربّانى و التذاء به وادى سبحانى مى تواند غم این دورى و غصّه این هجران را کاهش دهد.
جناب حجه الإسلام و المسلمین آقاى شیخ أبوالقاسم طاهرى ( قدس الله سره الشریف) از عالمان پرهیزگار و از فضلاى وارسته اى بود که محصول تلاش علمى، فرهنگى و دینى خویش را با إخلاص و مهر و صفا توأم با ادب و أخلاق و وفا بدون کمترین چشم داشتى به جامعه علمى خصوصاً حوزوى اهداء مى نمود، آنچه از او به یادگار مانده فضائل اخلاقى و تعهدات ایمانى است بى گفتگو اوصاف شریف و خصلت هاى کریم او قابل توزین و اندازه گیرى نیست، میزان معرفت او به قرآن حکیم و ارادت او به اهل بیت کریم (علیهم السلام) به وصف در نیامده و قابل شماره نیست. آثار بنانى او دلنواز و مأثر بیانى او سروش غیبى را تداعى مى کند.
با دلى آکنده از حسرت و غمى آمیخته با حیرت این فراق را به باور رسانده و اما وصل به دیار دوست و شوق دیدار موالیان و زیارت معشوقانش را به او تبریک مى گوئیم. براى همه بازماندگان خصوصا برادر گرامى و ارجمند ایشان حضرت آیه الله حبیب الله طاهرى از درگاه ربوبى طاقت عظیم و اجر کریم مسئلت مى نمائیم.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *