آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / همکاری جدی شهرداری ساری در اجرای عملیات عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

همکاری جدی شهرداری ساری در اجرای عملیات عمرانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران

شهرداری ساری، در اجرای عملیات عمرانی و فضای سبز ، مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بطور جدی همکاری می کند.

به گزارش ساری فردا، سردار عبد الله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در نشست هم اندیشی و بررسی توانمندی های مجموعه شهرداری ساری ، که با حضور محمد علی نوبخت فر ماندار مرکز استان و شعبانی رئیس شورای اسلامی ساری عصر دیروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ، از همکاری جدی شهرداری ساری در اجرای عملیات عمرانی و فضای سبز مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد.

وی افزود : این نشست با هدف سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه و مساعدت در اجرای عملیات‌های عمرانی برگزار شد.

سردار ملکی با بیان اینکه: همه دستگاه‌ها باید در ساخت این مجموعه همکاری کنند، خاطر نشان کرد: با همکاری و هم افزایی مدیران استانی و شهرستان ساری شاهد بهره برداری این مجموعه در آینده نزدیک خواهیم بود.

محمد علی نوبخت فرماندار شهرستان ساری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه : با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، تکمیل مرکز فرهنگی و پارک موزه دفاع مقدس مازندران محقق خواهد شد.اظهار کرد: موزه دفاع مقدس یادگار و یادآور بزرگ مردان دفاع مقدس است که به ما معنا می‌بخشد.

وی با بیان اینکه: فرهنگ شهادت نقطه مقابل توسعه نیست، بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت تأکید کرد و افزود: نظام سیاسی دارای دو بال سیاسی و اجتماعی است و فرهنگ شهادت با هر دو بال ما را به سمت توسعه خواهد برد.

نوبخت با اشاره به اینکه: موزه آغاز تحول در روح و روان و جسم است گفت : همه تلاش می کنیم تا هرچه زودتر این پارک موزه تکمیل و به بهره برداری برسد .

این مسئول با اشاره به: مشکلات موجود اظهار کرد : به دنبال واکاوی مسائل گذشته نیستیم و هدف این است با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت‌ها شرایط بهتری را برای مردم ساری به وجود بیاوریم و با تدابیر و راهکار مناسب مشکلات و موانع را برطرف کنیم.

فرماندار ساری : بر استفاده درست از بیت المال تأکید کرد و گفت : به کسی اجازه دست درازی و استفاده ناروا از بیت المال را نمی‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه : رابطه‌ با دستگاه‌ها، نهادها و حوزه‌های مختلف باید قانونمند باشد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که همه ما منافع ملی و منافع دیگران را بر منافع خودمان و حوزه فردی ترجیح ندهیم توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد و اهداف انقلاب رقم نمی خورد.

فرماندار مرکز استان : با تأکید بر اینکه تملق، چاپلوسی و دست بوسی باید برای همیشه از دستگاه‌ها و سازمان‌ها حذف شود، اظهار کرد: مدیران باید برای مردم کار کنند و هیچ کس نباید از زیر چتر انقلاب خارج شود و نگاه بر جذب حداکثری باید باشد.

وی با بیان اینکه : هدف باید خدمت به مردم باشد، افزود : موضوع مستضعفین کلیدواژه انقلاب بود و متأسفانه از آن فاصله گرفتیم و تجمل‌گرایی بعضی از مدیران در گذشته با مبانی انقلاب همخوانی ندارد.
این مسئول با اشاره به اینکه : موزه دفاع مقدس، فرهنگ و مبانی معرفتی است، خاطرنشان کرد: باید قدم به قدم و با کمک همه مدیران در دستگاه‌های مختلف بویژه شورا و شهرداری و هماهنگی، هم افزایی و همدلی برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش ‌کنیم که مورد رضایت امام، شهدا و مردم است.

در این نشست شعبانی رئیس شورای اسلامی و مدیران و معاونین شهرداری و فرمانداری ساری نیز حضور داشتند و در باره بودجه ۱۴۰۱ و تخصیص اعتباری در خصوص ساخت پارک پایداری و مرحله ۳ مرکز فرهنگی دفاع مقدس (مازندران در گذر تاریخ) بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

برخورد شدید با اختلال گران بازار در نوروز و ماه مبارک رمضان در ساری / تشدید گشت های بازرسی و نظارت ، تمهیدات لازم برای تامین کالا های اساسی نوروز و ماه رمضان دیده شد.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان مازندران و با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *